27/08/2010

תגיות:
,

לאחר ביקור אצל הוטרינר בגדרה בו נלקחו גם צילומי רנטגן, התגלה כי נוחי נורה בבטנו, ככל הנראה מטווח קצר יחסית, על ידי רובה אוויר. הוא מטופל באנטיביוטיקה אך הקליע יישאר בגופו". תנו לחיות לחיות הגישה תלונה במשטרת רחובות:

לכבוד

מפקד תחנת רחובות סנ"צ עופר דגן

משטרת רחובות

 

הנדון: תלונה על חשדות לכאורה להתעללות בבעלי חיים  

  1. עמותת תנו לחיות לחיות הנה "ארגון למען בעלי חיים", כהגדרתו בחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד – 1994 – ומוסמכת לפעול להגנתם ולרווחתם של בעלי החיים בישראל, כאמור בחוק, ובכלל זה להגיש קובלנות פליליות ובקשות לצווי מניעה.
  2. התקבל דיווח ע"י תושב משגב-דב במועצה איזורית גדרות. ברשותו זוג חתולים צעירים כבני שנה וחצי אותם הוא מגדל מיום היוולדם.

בתחילת השבוע כאשר חזר לביתו גילה כי החתול הזכר פצוע ולאחר ביקור אצל ווטרינר  בגדרה נמצא כי החתול נורה בבטנו ככל הנראה מטווח קצר מרובה אויר.

לפי הערכות מדובר ככל הנראה בנערים צעירים המתגוררים באזור ולכן תקווה כי המשטרה תבדוק מי מחזיק ברובה אויר בביתו באזור זה. היום בעלי חיים ובעתיד בני אדם.

 

  1. אין כל ספק כי במידה ויאומתו החשדות, מדובר במעשים הנוגדים את חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) , התשנ"ד – 1994, האוסר על התעללות כלשהי בבעלי חיים, לרבות פגיעה בבעלי חיים וברווחתם.
  2. אבקשך לפעול בדחיפות בנושא ולהורות לגורמים המתאימים במשטרה למצות חקירה עד תום בהקדם האפשרי

 

 

 

 

העתק:

 

סנ"צ חיים פדלון – רמ"ד הגנת הסביבה במשטרת ישראל

 

 

בברכה,

אתי אלטמן – דוברת וממייסדי העמותה

"תנו לחיות לחיות"

03-6241776