17/06/2009

עמותת "תנו לחיות לחיות" הפעילה החל משנת – 1986  הנה ארגון שלא למטרות רווח, אשר שם לו למטרה לספק עזרה מיידית לבעלי חיים נטושים והנתונים במצוקה, לשקמם ולמצוא להם בתים מאמצים. כמו כן, לחינוך והדרכת הציבור הרחב לאהבת בעלי החיים ודרך גידולם.  


במשך 20 שנות קיומה, מצאה העמותה בתים מאמצים ל כ- 35,000- כלבים וחתולים, עיקרה כ- 50,000 בעלי חיים וסיפקה סיוע וטיפול ווטרינרי לעשרות אלפים נוספים ובהם גם סוסים, חמורים, תנינים, דולפינים, גמלים וכל סוגי החיות שנמצאו במצוקה והיו נתונים למעשי התעללות. כמו כן פועלת העמותה במישור המשפטי ונלחמת נגד התעללות והפקת רווח על חשבון חייהם של בעלי החיים. במסגרת פעילות זו הוגשו אלפי תלונות במשטרה, מאות תביעות אזרחיות ועתירות לבג"צ.
 
דוברת העמותה אתי אלטמן בתגובה: " אני מברכת על התרומה של Google ישראל , בימים אלו כשהמגמה הירוקה מקבלת במה רחבה חשובה תמיכה בארגוני בעלי חיים ותמיכה כמו של גוגל עוזרת לנו לקדם את העמותה ולהמשיך את פעילותינו, אני קוראת לחברות נוספות להרים את הכפפה ולתרום לעמותה בכל דרך אפשרית".


דודי בר – טל ,מנהל תפעול ונכסים ב-Google ישראל מסר:  Googleמשלבת יוזמות ירוקות כגון   חסכון בחשמל, עידוד שימוש באופניים ככלי תחבורה  וניקיון בחופים כחלק בלתי נפרד מחיי היום יום של עובדי החברה . אנו שמחים  שישראל מיישרת קו עם העולם בנושא מיחזור, וכיום ניתן   למחזר סוללות, מוצרי נייר, בקבוקי פלסטיק, זכוכית ופחיות.  פעילות זו מאפשרת לנו להעביר את כל החזרי הפיקדונות ישירות לעמותת תנו לחיות לחיות."