13/01/2009

החל מהשבועות האחרונים , שלא באשמתנו, נקלעה ישראל למלחמת אין-ברירה ובדאבון לב, אנו קוראים ושומעים על נפילות רבות של פגזים ביישובי הדרום לאורך כל קו העימות. העורף מתבקש להתאזר בסבלנות ואורך רוח חרף מצב החירום המתמשך והשהייה הארוכה בחדרי הביטחון והמקלטים, ולתת לצה"ל את מלוא הגיבוי והתמיכה בהגנה על מדינת ישראל ופגיעה בקמים עלינו לכלותינו.


אני כדוברת "תנו לחיות לחיות" חושבת על בעלי החיים הסובלים בשטח וזאת בעקבות הדיווחים על המצב הקשה של בעלי החיים בעזה ומלכוד האזור, בנוסף מוקד העמותה מוצף בפניות של הציבור ואומנים מהשורה הראשונה בארץ ובחו"ל שנחשפו למצוקת בעלי החיים וכולם מצפים מהעמותה לפעול , אך ידינו כבולות ללא עזרה .


אנו כארגון הפועל למען בעלי חיים רוצים לתת את כל התמיכה האפשרית לבעלי החיים בעזה ולמנוע את סבלם, אנו בקשר עם ארגון למען בעלי חיים פלסטיני בשם Palestinian wild life society  וכן עם ארגונים בינלאומיים בהם חברה העמותה שלנו כגון WSPA ועוד.


כמו כן ארגוננו פנה לגופים השונים בארץ כגון : רשות הטבע והגנים , הספארי ברמת גן וכולן התגייסו לתת את הסיוע הנדרש כדי לחלץ את האריות הנמצאים בגן החיות בעזה וכן את שאר בעלי החיים הנמצאים בגן.
לדוגמא, ד"ר רוני קינג וטרינר רשות הטבע והגנים הביא נכונות להתגייס לצה"ל על מנת להיכנס לגן החיות ולדאוג להעברה של החיות לגבול הישראלי ומשם ייקלטו את החיות אנשי הספארי.


אני פונה אלייך בבקשה לסייע ככול שביכולתך על מנת לעזור לבעלי החיים חסרי הישע, צה"ל נתפס כצבא הומאני ואני סמוכה ובטוחה כי הוא לא ייתן לבעלי החיים לגווע ברעב ולסבול ללא צורך.
בעלי החיים לא צריכים להיות קורבנות במלחמות בין בני אדם.


מה שעומד לנגד עייני זה משפטו של מהטמה גנדי : "מוסריותה של אומה נמדדת ביחסה לבעלי החיים" .


ניתן לפנות לעמותת "תנו לחיות לחיות" לגב' אתי אלטמן – דוברת העמותה
בטלפון : 03-6241776 – שלוחה 2 או בנייד: 050-5358421
כתובת הדוא"ל : [email protected]


בברכה ותודה מראש,
אתי אלטמן – דוברת וממייסדי העמותה
"תנו לחיות לחיות"
03-6241776
העתק: רבן סרן אייל פוקס – מפקד חמ"ל הומניטארי