15/12/2008

3.12.08



 רק לפני עשרה ימים, שלחנו למשרדכם בקשה לטפל בנוגע לאמסטפים של גבי גבאי, אך נראה שאין תגובה. להזכירכם, בתאריך  2.12.2008, שוב לא הגיע לדיון גבי גבאי וכשחזרה המתלוננת הביתה, ראתה כי כלב האמסטף שנלקח מגבאי, לאחר שנמצא כי אין ברשותו רישיון, משסע חתולה, בצורה אכזרית, שהביאה למותה. המתלוננת מיד דיווחה למשטרה שהגיע למקום, אלה שאז החביא גבאי את הכלבים בביתו ומכיוון ובידי המשטרה לא הייתה אפשרות להכניס ולהוציא את הכלב, המקרה הסתיים. כשהתקשרה המתלוננת אל העירייה לדווח כי הכלב מחוץ לכלבייה, בביתו של גבאי, נאמר לה, לדבריה, כי הכלב נמצא בכלבייה ואין כל בסיס לדבריה.


עדיין לא קיבלנו מכם תשובה מה נעשה בנוגע למר גבאי והנה קיבלנו עוד דיווח על מקרה נוסף של רצח חתולים על ידי אמסטף, הפעם מדובר באמסטף של חברו של גבאי, המתגורר ברחוב הים 6, דירה 5. האמסטף הגיע לפני שבועיים ומסתובב חופשי ביחד עם כלב האמסטף של גבאי (שלא ברור לנו עדיין מדוע הוא לא נלקח ממנו). ביום שבת האחרון, ה- 6.12.08, כלב האמסטף מרחוב הים 6, רצח שני חתולים.
אני דורשת שהנושא יטופל במיידית. לא ייתכן ששכונה שלמה תחייה בפחד וטרור של תושבים שלוקחים את החוק לידיהם. יחד עם זאת, אני מצפה כי תנהגו בתבונה עם כלבי האמסטף ותמצאו את הפתרון ההולם לאחזקתם.
בברכה,
אתי אלטמן
דוברת "תנו לחיות לחיות".