07/04/2008

הכלב הגיע ליניב המתנדב בעכו לאחר שהבחורה לא הצליחה למצוא איש שיוכל לעזור לה, הכלב נלקח לטיפול וטרינרי ראשוני.
מבדיקה ראשונית התברר כי הכלב עבר התעללות קשה שכללה חתיכת אוזניים ופציעת עינו עד איבוד הראייה , הכלב נוקה מטפילים, מגיב יפה לטיפול התרופתי, אוכל שותה ומתחיל להשמין, גם גילויי שמחה התגלו בימים האחרונים כשהחל לקשקש בזנבו, ולהתקרב בכדי לקבל ליטוף (בחשש אך בדרך הנכונה), נראה כי בקרוב הכלב ידע להתעלם מעברו האכזרי, ויתחיל לחיות!!!


לאחר פרסום הכתבה , ראתה את המקרה בחורה מר"ג בשם אולי שמיד יצרה קשר עם יניב והעמותה, והביעה נכונות  לאמץ את זאן וקבעה שתבוא לראות אותו.
אחרי יומיים נסעה אולי מר"ג לעכו ליניב למפגש עם זאן , מדובר על אהבה ממבט ראשון , אולי מיד נקשרה לזאן ולהפך ומאז הפך להיות חלק בלתי נפרד מחייה.
לפני כמה ימים באה אולי לכלביית "תנו לחיות לחיות" ואימצה כלבה נוספת שהגיעה לעמותה במסגרת שיתוף הפעולה בין העמותה לעיריית אילת המעבירים כלבים מהכלבייה העירונית לפני המתה.


אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות" : "אני שמחה כי הסיפור נגמר ככה, כלבים מסכנים כמו זאן בדרך כלל לא מוצאים בתים ונשארים בכלבייה עד יום מותם, אני מודה לאולי וקוראת לכל הציבור לבוא ולאמץ כלבים וחתולים ולתת להם בית אוהב בימים חמים אלה" .