26/03/2008

דולי היתה הכלבה המסתובבת בישוב, היא לא הפריעה לאף אחד ואף אחד גם לא הפריע לה. דולי נכנסה להריון, המליטה גורים, בזה אחר זה הם מתו, מחלות, נדרסו, לאף אחד בישוב לא היה באמת אכפת.

לאחרונה הרגישו אודי ואביה שהכלבה נראית רע ומתנהגת כחולה, כל העור שלה התמלא בפצעים והיא החלה להראות כמו שלד. בשלב הזה לא ותרו יותר על חייה והיה זה טלפון מהיר למוקד של תנו לחיות לחיות אשר הביא את דולי הישר לשולחן הטיפולים של הוטרינר ד"ר ברושסבסקי יבגני המלאך הטוב של הכלבים בעפולה.ד"ר בורשבסקי יבגני וד"ר גבי שוורץ הם רופאים מוכרים בעפולה אשר מטפלים כבר מספר שנים במסירות ובהתנדבות בכלבים המשוטטים באזור.

ד"ר יבגני אבחן כוויות חמורות שנגרמו כנראה מחומצה, אנמיה קשה ואובדן של דם. ד"ר יבגני לא חסך מזמנו או מהתרופות שבארונו וכבר אחרי כמה שעות דולי הכלבה קמה על הרגלים והודתה לכולם באמצעות ליקוקים וכשכושים בזנב. לו יכלה דולי לדבר היא היתה בטח צועקת, למה לא שמתם אלי לב קודם, כמעט ולא הייתי אתכם היום.

אנא בשם חברי הכלבים, אם תראו כלב פצוע ונזקק הרימו טלפון למוקד של תנו לחיות לחיות ותנו לו צ'אנס לחיות בטלפון 03-6241776, בדיוק כמו שאני קבלתי. דולי מחכה למשפחה אוהבת ולבית חם. ניתן להשיגה בפלאפון מס. 050-3199395 אצל עדנה.