26/08/2007

עמותת "תנו לחיות לחיות" הגישה לבית משפט השלום בת"א, באמצעות בא כוחה עו"ד קובי סודרי, בקשה לצו מניעה לפי סעיף 17.א לחוק צער בעלי חיים לאסור על מר אליאסי, המואשם בהריגת גורי חתולים, כל החזקה או יצירת מגע עם בעלי חיים בכלל ועם חתולים בפרט.


הבוקר, כאמור, החליט בית המשפט לקבל את בקשת העמותה ולאסור על אליאסי להחזיק או ליצור מגע עם בעלי חיים בכלל וחתולים בפרט.


בקשה זו הוגשה לאחר שביום ד' 14.8.2007 הוגש כנגד הנאשם מר אליאסי  כתב אישום בבית משפט השלום בת"א בו נאמר כי במהלך חודש יולי הרג החשוד 5 גורי חתולים ע"י כך שחנק אותם בחוזקה והביא למותם כל זאת תוך גרימת נזק לאברים פנימיים בגופם.


איתור החשוד ופתיחת ההליכים הפליליים נגדו הם תודות למתנדבי עמותת "תנו לחיות לחיות" ובראשם ברק סימן-אוב ונגה שני אשר אספו ראיות ועדויות כנגד החשוד והגישו תלונה מסודרת במרחב הירקון של משטרת ישראל.


בדיון שנערך בפני כבוד השופטת רחל גרינברג בבית משפט השלום בת"א הוחלט לשלוח את החשוד למעצר בית חלקי עד לסיום ההליכים נגדו.


אתי אלטמן, דוברת עמותת "תנו לחיות לחיות" בתגובה: "הצעד המתבקש והנכון ביותר לנקוט לאלתר כנגד נאשם המואשם בעבירה כה חמורה של הרג בעלי חיים הוא למנוע ממנו להתקרב לבעל חיים ואני שמחה שבית המשפט החליט כך. אני גם מקווה שמערכת הצדק תגזור על הנאשם עונש של מאסר בפועל באם יוכח בבית המשפט כי הוא ביצע את המעשים הנוראיים המופעים בכתב האישום".


לפרטים נוספים ניתן לפנות לאתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות" 
 
לידיעה קודמת