12/08/2007

ביום שישי בערב, נסעו מורן ויוסי  באיזור צומת בית דגן כשפתאום ראו כלב כחוש באופן קיצוני, שפוף וגורר את רגליו מרוב תשישות.


הכלב הפחדן ברח והתחבא מהם  בין שיחי הקוצים, ככל הנראה מאחר וחווה התעללות פיזית. לאחר מאמצים רבים הם הצליחו לתפוס את הכלב החמוד ולהביאו לטיפול וטרינרי דחוף. כשלכל אורך הנסיעה הכלב לא הרים מבט.


בית החולים הוטרינרי שטיפל בו הופתע ממצבו הקשה, רזנו הקיצוני ומיצר ההשרדות המדהים שלו. הרופאים כאבו את כאבו שניכר בעיניו העצובות והופתעו ממזגו הנח שהניח להם לטפל בו, כאילו הוא מבקש מהם את עזרתם.


הכלב המקסים שהוענק  לו השם "ניאו" ("האחד"- מטריקס) הוא דוברמן (כנראה מעורב…) כבן שנתיים, מקסים, חברותי ובעל סיפור חיים קשה.


ניאו עבר הזנחה קשה, אלימות פיזית, הרעבה וה' יודע מה עוד…


היום ניאו נמצא במעקב וטרינרי  אצל טובי הרופאים (שחלקם, בשל סבלו של ניו תרמו את זמנם בהתנדבות) והוא מחוסן, בריא ובעיקר מקשקש בזנב…


ניאו כיום הולך אחרי מי שמלטף אותו ומעניק לו אהבה, הוא דוחף את ראשו בין ידי כשהוא רוצה ליטוף, כשניו רואה כלבים הוא מקשקש בזנב, וכשהוא רואה אנשים הוא מרים את מבטו…


ניאו מחפש בדחיפות בית חם ואוהב שיעניק לו את כל האהבה והבטחון שאפשר.  בית שיחזיר לו את הבטחון שאבד לו ואת החיים שמגיעים לכלבלב חמוד וטוב כמו שהוא.


ניתן לפנות בכל שעה: מורן ויוסי –  054-3114808 /  054-4311888 / 03-5241010