09/08/2007

בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" נמצא שון השארפיי כבן 3 אשר עבר התעללות קשה בצעירותו שהשאירה את חותמה עליו הן פיזית והן נפשית. אך הדבר לא מונע ממנו להיות כלב מקסים, חברותי אוהב אדם ועוד.


היום (ה' 9.8) , נחשפנו לעוד סיפור מזעזע של נטישת כלב מסוג שארפיי בר"ג, הכלב נקשר לעץ ללא אוכל ומים והושאר שם כמה ימים , אזרח  שמצא אותו האכיל אותו ונתן לו לשתות וכן הזעיק את האמבולנס של "תנו לחיות לחיות" שבא למקום ולקח את הכלב לטיפול במרפאתו של ד"ר שיינר בר"ג , הכלב סובל מתת תזונה, התייבשות ובעיית עור שתחלוף לאחר טיפול רפואי.


המקרים הללו חושפים  אותנו שוב לאכזריות של בני האדם כלפי בעלי החיים , איך אפשר בחום הגדול של חודשי הקיץ לנטוש כלב אפילו גזעי ולהשאיר אותו למות ברחוב. 
איפה האכפתיות של אנשים כלפי בעלי החיים, שוב ושוב אנו נתקלים בתופעה של נטישת כלבים ללא כל התחשבות .


בעודנו כותבים מילים אלו התקבל דיווח על כלב מסוג פקינז הנמצא בלוד כשהוא עיוור בעין אחת וזו הסיבה שנזרק לרחוב , הכלב נאסף לבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" שם יקבל טיפול רפואי ויתחיל את תהליך השיקום.


מה שכל הכלבים בבית המחסה של העמותה בכלל והכלבים הללו פרט  צריכים זהו בית חם ואוהב שיאמץ אותם לחיקו וייתן להם את כל החום והאהבה על מנת להשתקם ולהתחיל חיים חדשים



אתי אלטמן דוברת העמותה : " אני בוערת מעצב מהול בכעס. אינני מצליחה להבין איך אנשים שלוקחים על עצמם לגדל כלב בבית מסוגלים להשליכו לרחוב ואני תוהה איזה חינוך הורים כאלה נותנים לילדיהם בעת נטישת הכלב.  חיים משותפים עם כלב הם הזדמנות נפלאה לחנך ילדים לאהבה ללא תנאי, לאחריות, לחברות, לרגישות ולחמלה.
אני קוראת לציבור הרחב  בואו עזרו לנו לעזור להם ותנו להם בית "


לפרטים נוספים וכל היודע פרטים נוספים על הכלבים נא לפנות לעמותת "תנו לחיות לחיות"
03-6241776 – שלוחה 1 .