20/05/2007

ביום 11.5.07 פגע הנאשם ת' ברכבה של אזרחית אשר נסעה לפניו ובלמה את רכבה לאחר שהבחינה בגו חתולים חוצה כביש. בעקבות כך, יצא הנאשם מרכבו וצעק כלפי האזרחית שבמקום לעצור את רכבה הייתה צריכה להרוג את החתול ועוד הוסיף ואמר שהוא "כבר יהרוג אותו".

בשלב זה פנה הנאשם לרכבו ולקח פטיש אשר היה מונח במכוניתו, הצליח להוציא את גור החתולים ממקום מחבואו ובעודו אוחז בזנבו של הגור החל להלום ולחבוט בחוזקה בראשו עם הפטיש.

על פי התלונה שהגיעה למשרדי "תנו לחיות לחיות" חבטותיו של הנאשם היו כה חזקות ונמרצות שהמתלוננת מתארת בתלונתה שהיא "את צליל הגולגולת המתרסקת של גור בן שלושה חודשים אני מעולם לא אשכח".


לפי הנמסר לנו, לאחר שסיים הנאשם להכות בראשו של גור החתולים הוא זרק אותו על המדרכה בכוח רב והמשיך להכותו בגופו שוב ושוב ובתום מספר דקות של גסיסה איטית ואכזרית מת גור החתולים.


בעקבות בקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגשה על ידי ענף התביעות במשטרת ירושלים קבע הבוקר בית משפט השלום בי-ם כי הנאשם יישאר במעצר בית עד לתום ההליכים.


עו"ד ראובן לדיאנסקי, המנכ"ל והיועץ המשפטי של "תנו לחיות לחיות" אומר: "הנאשם חשוד בביצוע מעשים קשים ביותר של התעללות, התאכזרות והמתת בעל חיים. חייהם של בעלי החיים אינם הפקר ועלינו כחברה להוקיע את המעשים המיוחסים לנאשם ולמצות איתו את הדין במלוא חומרתו. החלטת בית המשפט השלום הבוקר להאריך את מעצר הבית של הנאשם עד לתום ההליכים הינה נכונה ואני מברך על כך".

קישור לכתבה במקומון י-ם



עו"ד לדיאנסקי הוסיף: "עמותת "תנו לחיות לחיות" תמשיך ללוות מקרוב את המקרה הקשה  הזה עד שבית המשפט יחרוץ את דינו של הנאשם".



כנגד הנאשם הוגש כתב אישום על עבירה של התעללות בבעל חיים לפי סעיף 2 לחוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים), התשנ"ד-1994 שהעונש הקבוע בחוק יכול להגיע עד ל-3 שנות מאסר וכן על עבירת איומים לפי סעיף 192 לחוק העונשין.

קישורים נוספים:
כתבה ב YNET
כתבה ב NRG