16/05/2007


המבצע נערך בחסות משרד החקלאות והמשרד להגנת הסביבה ובמהלכו תסבסד הממשלה עיקורים וסירוסים בגובה מחצית מעלותם – 250 ש"ח לעיקור ו-150 ש"ח לסירוס. כמו כן, יערכו המשרדים קמפיין להעלאת המודעות הציבורית לחשיבות העיקורים והסירוסים. המבצע יימשך כחצי שנה.


מטרת המבצע להביא לצמצום המלטות של כלבים, מאחר שעשרות אלפי כלבים ננטשים מדי שנה בישראל וגורל רבים מהם הוא סבל ומוות. עיקורים וסירוסים אף תורמים לשיפור איכות ואורך החיים של הכלבות והכלבים.


עמותת "תנו לחיות לחיות" מברכת את משרד החקלאות ואת המשרד להגנת הסביבה על המבצע החשוב הזה.
 
יחד עם זאת אמר עו"ד ראובן לדיאנסקי, המנכ"ל והיועץ המשפטי של העמותה, באירוע ההשקה כי: "המדינה חייבת לדאוג לכל אותם חתולי חצר וכלבים משוטטים, שאין להם בעלים שיביאו אותם לווטרינר הפרטי על מנת לעקר או לסרס אותם במחיר מוזל. חתולי הרחוב והכלבים המשוטטים הם הבעיה האמיתית ועל משרד החקלאות והמשרד להגנת הסביבה להפעיל פרויקט דומה גם עבורם".


אתי אלטמן, דוברת העמותה: "אני פונה לציבור בעלי הכלבים בבקשה לנצל את ההזדמנות המיוחדת הזו ולעקר ולסרס את כלביהם בהקדם. עיקורים וסירוסים הם הפתרון היחיד למניעת סבל ומוות של כלבים שרוצים לחיות. אנחנו מקווים שבקרוב תסייע הממשלה גם לעיקור וסירוס חתולים בישראל."



פרטים מלאים על המבצע הארצי

רשימת הווטרינרים המשתתפים במבצע 

תמונות מאיר פרטוש