01/05/2007

עמותת "תנו לחיות לחיות" ברכה על הרעיון ונתנה לרן וחברו גיל כהן את ברכת הדרך .
בחודש מאי אשתקד יצא מסע האופניים לאירופה וארך מעל 1000 ק"מ . לאורך המסע הועלתה המודעות לעמותה .מאז אותו יום דרכו של רן והעמותה נשזרו ורן הפך למלאך השומר  של החיות באזור הדרום.
לאחרונה טיפל רן במספר קריאות באזור הדרום הקשורות לבעלי חיים ושהיו זקוקים לטיפול מיידי .
הנה סיפורם :

חתולים בזפת
לפני כשבועיים התקבלה קריאה במוקד עמותת "תנו לחיות לחיות" על חתולה עם גורים התקועים בתוך דלי זפת. למקום נשלח רן המלאך שמצא על גג בית בעיר , דלי זפת שהושאר במקום ובתוכו חתולה שהמליטה לתוכו גורים .
סה"כ הומלטו 7 גורים , גור אחד לא שרד , החתולה והגורים הנותרים הדבוקים לזפת הובאו למרפאתו של ד"ר שרמן בעיר ושם בכוחות משותפים של הוטרינרים עם רן באמצעות מברגים ומסורים חולצו הגורים והחתולה, חלק מהגורים לא שרדו את התופת בזפת .
כיום נשארו החתולה ו2 גורים בחיים והם בתהליך שיקום אצל הוטרינר ומקווים למצוא יום אחד בית חם ואוהב לאחר כל הסבל שעברו.


הכלבה מהדרום
לפני כשבוע פנה לאתי אלטמן דוברת עמותת "תנו לחיות לחיות" קצין משטרה ממשטרת באר שבע  ודיווח לאתי על כלבה שעברה התעללות על ידי שבט בדואי מהדרום.
לכלבה חתכו את האוזניים, היא הייתה בהריון מתקדם, בתנאי תת תזונה ומוזנחת ומלאת קרציות ופרעושים.לפי דברי הקצין הכלבה שכבה ללא תזוזה והוא חשש לחייה.
למקום נשלח רן מבאר שבע שעזב את כל עיסוקיו והלך לטפל בכלבה, היה חשש כי הגורים מתים בתוך בטנה של הכלבה וחייה היו בסכנה. רן לקח את הכלבה לביתו ולפני שהצליח לקחת אותה לוטרינר היה אמור להוציא את הגורים המתים  המליטה הכלבה  9 גורים בריאים ושלמים .
הכלבה נמצאת בביתו של רן ומניקה את הגורים והם מחפשים בית חם ביחד או לחוד.


הסלוקית מאופקים
למוקד עמותת "תנו לחיות לחיות" הגיעה קריאה ממתנדבת באופקים , היא דיווחה על כלבה מסוג סלוקי , הנמצאת קשורה בבית נטוש ללא אוכל, מים ומחסה.
למקום נשלח רן מבאר שבע, הוא מצא כלבה עם 8 גורים מתוכם שניים מתים, הכלבה הייתה במצב של אפיסת כוחות והגורים בכו מרוב רעב. רן לקח את הכלבה עם הגורים למרפאתו של ד"ר שרמן בבאר שבע שם קיבלה הכלבה עירוי דם, נוזלים, תרופות ומזון. בסיום הטיפול הראשוני הגיע האמבולנס של עמותת "תנו לחיות לחיות" לקחת את הכלבה, היא הועברה למרפאתו של ד"ר ניסים אריאל וטרינר העמותה להמשך שיקום. הכלבה והגורים נמצאים בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות" ומחפשים חיים חדשים.


אתי אלטמן דוברת "תנו לחיות לחיות" : "הלוואי ובכל עיר בארץ יהיה לבעלי החיים מלאך שומר כמו רן. ככה נוכל להציל יותר בעלי החיים הזקוקים לעזרה, אני קוראת לציבור הרחב לגלות יותר יוזמה וחמלה כלפי בעלי החים . בימים אלה אנו זקוקים יותר מתמיד לבתים מאמצים עבור בעלי החיים שהוצלו המחפשים בית חם ואוהב וחיים חדשים ".


לפרטים נוספים ניתן לפנות לעמותת "תנו לחיות לחיות" בטלפון : 03-6241776 – שלוחה 1