01/03/2007

ערוץ אלבום HOT (אפיק 66) ועמותת "תנו לחיות לחיות" יוצאות בשיתוף פעולה במסגרתו יוכלו צופים בטלוויזיה לראות את החיות הניתנות לאימוץ מבלי לקום מספת הטלוויזיה * במקביל, ניתן יהיה לפרסם בטלוויזיה (חינם) תמונות של חיות שאבדו


ערוץ אלבום HOT (מבית ענני תקשורת) ועמותת "תנו לחיות לחיות" יוצאות בשיתוף פעולה יוצא דופן. בימים אלו, מעלה הערוץ האינטראקטיבי בו ניתן לפרסם אלבומי תמונות, שרות חדש (בחינם) במהלכו יוכלו הצופים להחשף למאגר גדול של חיות לאימוץ שנמצאים בעמותת "תנו לחיות לחיות" ואשר מחפשות בית חם. למעשה, מבלי לקום מהכורסא, יכולים לראשונה הצופים לצפות בתמונותיהם של עשרות כלבים וחתולים, להתאהב ממבט ראשון ולבחור את החיה שהם מעוניינים לאמץ. בצמוד לכל חיה, יופיע שמה כך שניתן ליצור קשר עם עמותת תנו לחיות לחיות לאחר שכבר ראיתם את החיה אותה תרצו לאמץ.


שרות נוסף, אף הוא חינם שפותח בערוץ אלבום HOT הוא שירות איתור חיות שאבדו. הערוץ מזמין את כל מי שאבדה לו חייה לשלוח תמונה שלה בצרוף פרטיה לכתובת [email protected] ותמונת החיה שלו תפורסם באתר האינטרט של הערוץ בכתובת www.album.hot.net.il  וכן בערוץ האלבום בטלוויזיה. צופים אשר ראו את החיה, יכולים ליצור קשר עם הערוץ באותה כתובת מייל ואנשי הערוץ יקשרו בין בעל החיה לאלו שאיתרו אותה.


מיקה אדלר, עורכת ערוצים אינטראקטיבים בענני תקשורת: "אנו רואים חשיבות עצומה בלקיחת חלק בפעילות ההצלה של עמותת תנו לחיות לחיות ולמציאת בית חם לחיות כמו גם בסיוע לבעלי חיות בית שאבדו לבוא ולפרסם את התמונות בערוץ. אני באמת מקווה שדרך אלבום HOT נוכל למצוא בית חם לחיות ולהשיב את אלו שאבדו לבעליהם".

אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות": " בית המחסה שלנו מלא עד אפס מקום וכל כלב שיאומץ מפנה מקום לכלב אחר שנזרק לרחוב וכך הלאה, אסיים בציטוט מדבריו של מהאטמה גדני : "חברה נאורה נמדדת על פי יחסה לבעלי-החיים"

קובץ pdf