19/02/2007

טולה הבוקסרית נמצאה משוטטת ברחובות גבעת עמל עם פציעה חמורה ברגל. נהג האמבולנס של העמותה אסף אותה במצב קשה מאוד והביא אותה למרפאה של ד"ר שמיל שילנסקי, שם היא עוברת בימים אלה שיקום ארוך לאחר ניתוח והצלת הרגל.
טולה היא כלבה בת כ- 4 שנים, מקסימה , מעוקרת , שקטה וחברותית. מחפש בית חם ואוהב.


ספייק כלב הצייד המעורב נמצא פצוע ברחוב עם שבר פתוח ברגל האחורית. הכלב הובא על ידי נהג האמבולנס של העמותה למרפאה של ד"ר שמיל  שילנסקי שם התברר כי לכלב יש שבב , אך לצערו של הכלב לאחר ששמעו בעליו על מצבו החמור הם מתכחשים אליו ואינם מוכנים לקחת אותו חזרה .
ספייק בן שנה וחצי , מסורס, חברותי, מסתדר טוב עם ילדים וכלבים אחרים . מעדיף בית עם חצר .


זאביק הרועה הגרמני עבר התעללות קשה בכפר ערבי. לפני כחצי שנה הגיעה לעמותת "תנו לחיות לחיות" תלונה בדבר התעללות בגור כלבים בכפר ערבי באזור השרון. למקום נשלח נהג האמבולנס של העמותה. הוא מצא שם גור כלבים קטן מסוג רועה גרמני, שעבר התעללות חמורה של מכות וגזירה ברוטלית של אוזניו. הוא הובא לבית המחסה של העמותה שם שוקם והוא מחכה שם לאימוץ.
זאביק הוא רועה גרמני שבעה חודשים, אנרגטי ושובב. מחפש בית חם עדיפות לבית עם חצר.


לולה החתולה הטריקולורית הותקפה על ידי אמסטפים באזור בת ים . היא הגיעה במצב של קומה ופציעות פיזיות קשות למרפאה של ד"ר שיינר, שם טופלה לאורך זמן . לאחר שהתאוששה מהפציעות של התקיפה התברר כי התקיפה גרמה לה לעיוורון .לפי דברי הווטרינר קיים תפקוד של שרירי העין אך הפגיעה כנראה היא נוירולוגית ואולי עם חלוף הזמן יחול שיפור קל במצבה.
לולה היא חתולה טריקולורית צעירה , מקסימה וחברותית. חייבת למצוא בית שיוכל לטפל בה בהתחשב בעיוורון שלה , היא הולכת ומתפקדת כראוי.


טולה, ספייק, זאביק ולולה הם רק חלק קטן מהמקרים בהם מטפלת עמותת “תנו לחיות לחיות” מדי יום. בית המחסה של העמותה מלא עד אפס מקום בכלבים וחתולים שניצלו וטופלו ומחכים להזדמנות שנייה לקבל בית חם . כל בעל חיים שמאומץ מבית המחסה מפנה את מקומו לבעל חיים אחר .


אנו קוראים לציבור לבוא ולאמץ בעל חיים בימים קרים אלה.
בואו ניתן בית חם להולכים על ארבע .