02/01/2007

 גלריית התמונות של החיות בפלאפון מחולקת על פי סוג החיה, כאשר ניתן לצפות בתמונת הכלב או החתול  ולקבל פרטים נוספים על החיה כגון, גיל, מין וגזע וכדומה. על מנת להמשיך בתהליך האימוץ ניתן להתקשר ישירות אל העמותה. בנוסף, ניתן למצוא בפורטל טלפונים חיוניים של מוקד העמותה, בית חולים ווטרינרי למקרי חירום ומספרים חשובים נוספים. הפורטל יעודכן בחדשות העמותה, גלריית תמונות ועוד. המעוניינים להעביר תרומות לעמותה יכולים לעדכן את פרטי התורם ונציג העמותה ייצור עמם קשר טלפוני.



תומר לוסטיג, מנהל אגף התוכן בפלאפון מסר, כי פלאפון גאה להתגייס למען מטרה חשובה כהצלת חייהם של בעלי חיים רבים. "באמצעות הפורטל הסלולרי ניתן לייעל את תהליך האימוץ ולהגיע למספר רחב של חיות המועמדות לאימוץ בלחיצת כפתור אחת בכל זמן ובכל מקום בו נמצאים."



אתי אלטמן, דוברת עמותת "תנו לחיות לחיות" וממייסדיה מסרה, כי היא מברכת על שיתוף הפעולה עם חברת פלאפון. לדבריה,"החורף בפתח מעטים האנשים המאמצים כלבים ובית המחסה שלנו מלא עד אפס מקום. המון כלבים וחתולים מקסימים מחכים בבית המחסה של "תנו לחיות לחיות". אנא עזרו לנו למצוא להם בית חם לפני בוא החורף הקר והגשום. כל כלב או חתול שיאומצו יפנה מקום לחתול או כלב אחר ".