20/12/2006

כאשר הייתה בת שנה לערך יצאנו מטעם העבודה לשליחות באיטליה ולקחנו איתנו גם את דיפי. במשך שנתיים דיפי התגוררה בבית משותף כאשר השכונה כולה, חברים וידידים שהגיעו לבקר היו מוקסמים ממנה.

דיפי נהגה לצאת בכל יום ויומו לפארק המיועד לכלבים בלבד, אשר בו היו לה חברים רבים.
חזרנו לארץ במהלך אוגוסט 2006 לביתנו במושב כפר בילו. במשך ארבע חודשים ,על אף שהחצר היתה מגודרת, דיפי הצליחה פעמיים לצאת מאחר שבסמוך לגדר הסתובבו חתולים מה שגרם לה לנסות למצוא דרך יציאה.
בתאריך 8 בדצמבר 2006  ליאת הבת יצאה לחצר עם דיפי , ולאחר מספר דקות ראתה את דיפי בחצר השכנים, בעזרת אמה לאחר ששהו בחצר השכנים הצליחו לתפוס את דיפי ולהחזיר אותה הביתה. השכן ואשתו  גידפו את ליאת ואמרו שהיא יכולה לשכוח מהכלבה והם  יעלימו אותה ,לדבריו הרגה חתולים (לציין שלא נראו חתולים במקום). מאחר וחשבנו שמדובר באמירה של כעס רגעי לא הגיבה הבת וחזרה הביתה.
בתאריך 13 בדצמבר בשעות הצהריים ליאת והאם יפה ,יצאו לחצר ושהו בה עם דיפי שהשתזפה בשמש. לאחר מספר דקות ליאת ראתה את דיפי מסתובבת מסביב לבית השכנים וקראה במהירות לבן אסף ולאם יפה שהוכנסו לחצר השכנים לקחת אותה כאשר היא מסתכלת לאן דיפי רצה. ליאת אשר זיהתה את דיפי בחלק הצפוני של בית השכן צעקה לאחיה אסף שיגיע לכניסה ויתפוס את הכלבה, לפני שסיימה את המשפט וכאשר אסף בפתח החצר נשמעו שתי יריות , והכלבה שכבה עם שני כניסות ירי בראש ובחזה. אסף הגיע לכלבה 10 שניות לאחר הירי. השכן שירה ברח לביתו.
הרוצח טען שהכלבה תקפה אותו ,אף על פי ש15 שניות לפני הירי ליאת ראתה את דיפי בחלק של הבית ולא זיהתה את היורה.
הוגשה תלונה במשטרת.כלי הנשק נלקח החשוד והוא נחקר תחת אזהרה.
וטרינר רפי שחף, מכיר אישית את הכלבה ואופיה הנוח. וטען כי מעולם לא תקפה אדם.
מיותר לציין את אהבתנו לדיפי אשר היתה כבת משפחה לכל דבר ומילאה כל פרק זמן מחיי היום יום.כוונותינו היא לעשות כל שנדרש כדי שהרוצח יבוא על עונשו.מצורפות תמונות קשות של הכלבה.
תגובת אתי אלטמן – דוברת תנו לחיות לחיות: " שוב אנו עדים למקרה מזעזע של אלימות כלפי בעלי חיים , מקרה של יד קלה על ההדק ולקיחת החוק בידי אזרחים, פוגע בבעלי החיים ואזרחים כאלה אין להם בעיה לקחת חיי אדם, הגיע הזמן ששלטונות החוק יענישו בחומרה רבה כולל מאסר בפועל כל אדם הפוגע בבעלי חיים , גם להם יש זכויות ומתפקידנו לשמור ולהגן עליהם".
אנו מצטרפים לקראית המשפחה למצות את הדין עם החשוד.
פרטי הנוגעים בדבר נמצאים בידי עמותת תנו לחיות לחיות / מצ"ב הדו"ח הפתולוגי של נתיחת גופת הכלבה.
לפרטים נוספים : ניתן לפנות לאתי אלטמן – "עמותת תנו לחיות לחיות "