02/11/2006

ביום שבת, ה-11 בנובמבר 2006, החל מהשעה 10:00, תקיים עמותת "תנו לחיות לחיות" יום אימוץ לכלבי המלחמה שננטשו וטרם מצאו בתים חמים וכן לחתולים הנמצאים בבית המחסה. תחת הכותרת "לפני שהחורף מתחיל – תנו להם בית". יום אימוץ מיוחד בהשתתפות שחקנים, זמרים ואמנים, אשר יביעו בנוכחותם הזדהות ותמיכה בבעלי החיים הזקוקים לבתים חמים ואוהבים.


כלביות האגודות מכילות מספרים דמיוניים של מאות כלבים וחתולים כל אחת. מדי יום מורדמים בתחנות ההסגר עשרות רבות של כלבים וחתולים פשוט כי אין איפה לשכן אותם ואין גם כסף להאכיל אותם. "תנו לחיות לחיות" אינה מרדימה אך בית המחסה מלא ואינה יכולה לקלוט את כולם.


יום האימוץ ייערך בכלביית "תנו לחיות לחיות", כאשר ליום זה יצורפו עשרות כלבים מכלביה נוספת אשר גם בה המצוקה קשה ואין בה תנאים להחזיק כלבים בחורף. "תנו לחיות לחיות" אימצה את כלביית ג'נט בצפון, בה נמצאים כ-300 כלבים, והבטיחה שכל כלב שיאומץ באירוע יפנה מקום לכלב מהצפון.



רגע לפני שיום האימוץ ייצא לדרך, חיים צינוביץ' זנח את עיסוקיו הפרטיים ונרתם לעזרת "תנו לחיות לחיות". במהלך השבוע האחרון, צינוביץ' וצוות צילום מקצועי – אלירן חיאט וגולי כהן, צילמו סרטון ובו מפורסמים קוראים לאמץ חבר על ארבע, כי החורף מתקרב ואין כמו להתכרבל יחד.
 
בין המשתתפים בסרטון:
בר רפאלי
השמינייה
איתי תירוש
אבי גרייניק
מיכאל הנגבי
רן דנקר
ברי סחרוב
מאיה בוסקילה



התשדיר יופץ לאינטרנט, לטלוויזיה ולכל מדיה אחרת שתסכים לשדרו.
                                
יום האימוץ יתקיים בבית המחסה של עמותת "תנו לחיות לחיות" שבמשק דרור (מושב תלמי מנשה) בכניסה לעיר רמלה (מפה: https://www.letlive.org.il/images/mapa.jpg)



ההפנינג יהיה פתוח לקהל הרחב ואנו מצפים שאוהבי בעלי החיים יבואו ויאמצו להם חבר/ה חדש/ה לחיים – כלבים וחתולים גורים ובוגרים. כל כלב או חתול שיאומץ יפנה מקום לבעלי חיים חדשים הזקוקים לשיקום ולחיים טובים יותר.


בכבוד רב,



אתי אלטמן
דוברת וממייסדי
"תנו לחיות לחיות"