31/10/2006

על הבמה הופיעו להקות "אמסטף", "העברית","כלא 6" והזמרים אליאל אבקסיס, יוני דריאל, עידן יניב, הילית וצפנת. חיים צינוביץ' הפיק את המוסיקה ושי אביבי הנחה את העצרת.
ענת רפואה, ראש המחלקה להגנת בעלי-חיים במעבדות ב"תנו לחיות לחיות" שיתפה את באי העצרת בתיאורי האכזריות של הסחר והניסויים בקופים – בישראל ובעולם. ענת קראה לאקדמיה ולתעשייה להשתמש בשיטות חלופיות שאינן פוגעות בבעלי-חיים במהלך מחקרים ומבדקי רעילות.
פאר ויסנר, יו"ר מפלגת הירוקים וסגן ראש העיר ת"א, אמר שחוות מזור הופכת את ישראל לעולם רביעי או חמישי, וקרא לכל עשרות חברי-הכנסת בעלי הזיקה "הירוקה" להצטרף להתנגדות לסחר בקופים לניסויים.
שי אביבי קרא לכולם להתנתק מ"אינטרנט זהב" ולפרט את הסיבה להתנתקות, ועודד את המשתתפים בציינו ש"אם 20 נערים הצליחו להפסיק את פיטום האווזים בישראל, אנחנו, בתמיכת הציבור, נצליח לסגור את חוות מזור".
אורנה בנאי, שעקב מחויבויות אחרות לא הצליחה להגיע לעצרת, מסרה את דבריה באמצעות פאר ויסנר והבטיחה ללוות את המאבק נגד חוות מזור עד תומו.
עצרת "ישראל נגד חוות מזור" סימנה את תחילתו של קמפיין חדש במאבק הציבורי המתמשך נגד חוות מזור. אנו קוראים לכם לחתום על עצומה הנמצאת באתר שלנו ולפנות לשרים ולחברי הכנסת בדרישה לסגור את חוות מזור.
צילומים: ירון ברנר (Ynet), ג'יין הלוי

קישורים:
מידע נוסף על חוות מזור וקריאה לפעולה
עצומה
סרטון "ישראל נגד חוות מזור"
סקירת העצרת ב"הארץ":
סקירת העצרת ב-NRG:
סקירת העצרת ב-:Ynet News
בעקבות העצרת ב-The Marker: