20/09/2006

חברים יקרים,

כפי שאתם יודעים, בעקבות המלחמה בצפון ננטשו מאות בעלי חיים, כלבים וחתולים, ונותרו ללא בית חם. מקלטי בעלי החיים עמוסים ומנועים מלהכיל מספר רב כל כך של "אורחים"..


אנו מרכזים היום את כל כוונותינו הטובות במאמץ למצוא בתים חדשים לבעלי חיים אלו. "ערוץ האופנה" ועמותת "תנו לחיות לחיות" שמחים להודיע על הפקת אירוע אופנה וצדקה ענק, ומרהיב שיוקדש כולו להצלת הכלבים והחתולים. 20 דוגמניות יפהפיות שיציגו את בעלי החיים, שלל סלבריטאים, די.ג'יי מוביל ועוד הרבה הפתעות שיתגלו בחמישי הקרוב..



 האירוע הנו אירוע ללא מטרות רווח. אנו מבקשים מכם לפתוח את לבכם ולהושיט יד. אם יש ביכולתכם לתרום בכל דרך שהיא לאירוע זה, אם על ידי איסוף והבאת עוד ועוד אנשים, אימוץ כלב או חתול, או על ידי השמעת קולכם, על מנת לעזור לנו להציל כמה שיותר בעלי חיים, אנו נהיה אסירי תודה וגם הם.



 אנה ננמן, נטלי ליאון וצוות ערוץ האופנה חוברים יחד עם עמותת "תנו לחיות לחיות" כדי להפיק את אירוע "אמץ אותי" ביפו. האירוע יצולם וישודר בערוץ האופנה!


הדוגמניות, החברים, המארגנים, כולם מעניקים ותורמים מזמנם לאירוע ללא כל תמורה כספית.


כולנו תקווה כי תצטרפו אלינו בהמוניכם ביום חמישי הקרוב.


פרטים נוספים
 
כל הצדדים השותפים התורמים לאירוע זה יאוזכרו בקליפ שיצולם וישודר מן האירוע!



המארגנים:


נטלי ליאון, מנהלת קריאטיבית ומנחה בינלאומית בערוץ האופנה.


אנה ננמן, ראש מחלקת תוכניות והפקה בערוץ האופנה.


צוות ערוץ האופנה! תיאום והפקה ע"י חגי דור.  2266607 – 054


מיקום האירוע באדיבות השקעות קיסריה: חצר יפו, שדרות ירושלים 15


תאריך: יום חמישי, ה- 21 בספטמבר


שעה: 20:00 – 22:00


ערוץ האופנה, הערוץ היחיד המשדר אופנה 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע. ערוץ המספק יופי וסטייל לכל רחבי העולם. ערוץ האופנה נוסד בשנת 1997 והפך למצרך צפיית חובה בחלקים נרחבים בעולם. ערוץ האופנה הינו שילוב של עדכני, אינפורמטיבי יחד עם זוהר וסטייל. ערוץ האופנה משודר ב- 202 מדינות, 5 יבשות ומגיע לכ- 300 מיליון בתי אב בכל רחבי העולם. הערוץ משדר על בסיס קבוע את מיטב אירוע הצדקה הגדולים בעולם כגון: לייף בול וינה, אופנת קריסטלי סוורובסקי לקרן הנסיכה, פרסי לאורס וכו…



במהלך המלחמה פעלנו ללא ליאות באזור הצפון. רכב ההצלה נשלח לסייע בחילוץ בעלי חיים, בחלוקת מזון לבעלי חיים, עזרה לכלביית ג'נט בקיבוץ להבות הבשן ובהעברת כלבים רבים שננטשו על ידי בעליהם מאזור הצפון למרכז הארץ. חלק שוכנו בבית המחסה של העמותה ואחרים, מפאת חוסר מקום, שוכנו בפנסיונים פרטיים שממומנים עד סוף ספטמבר על ידי משרד החקלאות.



באירוע שייערך בשיתוף עם ערוץ האופנה, ייקחו חלק 20 כלבים וחתולים, דוגמני הכלבייה. אלה מחכים לבתים מאמצים וישמחו בסוף האירוע לנסוע אל ביתם החדש במקום לחזור אל בית המחסה.



כלבים וחתולים רבים נמצאים בבית המחסה לאחר שננטשו, נמצאו פצועים או נאספו על ידי נהג רכב החילוץ של העמותה, אלה מחכים בבית המחסה, שבועות, חודשים ולעיתים אפילו שנים – העמותה פועלת לצמצום המתות חסד של בעלי חיים בריאים, ולכן כלב או חתול המגיע לבית המחסה יחכה בו עד למציאת בית חם עבורו. כל כלב או חתול שיאומצו במסגרת תצוגת האופנה, יפנה מקום לכלב אחר שהגיע מצפון הארץ בימי המלחמה ומחכה בפנסיונים הפרטיים.


ביום חמישי רגע לפני שהשנה התחלפה, הגיעו 20 כלבים מטופחים במיוחד, אל "חצרות יפו" לאירוע מטעם ערוץ האופנה הבינלאומי. במהלכו של האירוע עלו על המסלול דוגמניות מטעם ערוץ האופנה יחד עם כלבי הכלביה והאירוע כולו צולם ושודר בערוץ האופנה באירופה ובמזרח התיכון.

 

לצערם רוב הכלבים חזרו לכלביה בסיום האירוע ורק שלושה כלבים אומצו. אנו מקווים שהאירוע הבא המתוכנן יחד עם ערוץ האופנה בחודש אוקטובר יהיה מוצלח מזה. ומודים לערוץ על ההפקה, ההכנות והאירוע המקסים.

 

שנה טובה