13/09/2006

ביום ראשון ה-10 בספטמבר, יצאו אריאל וחנה טטרו מביתם ברעננה למסור את שני החתולים בממן, לפני טיסתם המיוחלת בחצות לשליחות בת ארבע שנים בצפון קרולינה. טיסתם בחברת קונטיננטל דרך ניו ארק.


שני החתולים נמסרו בדיוק לפי הדרישה, בשני כלובים נפרדים, על כל כלוב היתה תמונה של החתול, וב-20:00 מסרו את החתולים כשהם ערים ולא מסוממים. כיוון שבממן טענו כי חתולים הטסים מסוממים, מקיאים במהלך הטיסה.


אולם כחצי שעה לפני הטיסה קיבלו אריאל וחנה טטרו שיחת טלפון בה הודיעו להם שאחד החתולים נעלם ונשאר רק הכלוב הריק. ממן הודו כי התקבלו שני חתולים וטוענים שבדרך למטוס נעלם אחד מהם והכלוב נשאר שלם וללא פגיעה. החתול שנעלם הוא ג'ורג' כבן שש, צ'יפ מס': 982009104878935. חתול מסורס, בצבע אפור. ראו תמונות מצורפות.


אנו פונים לכל מי שיכול לעזור לאתר את החתול ג'ורג', שגדל בבית אוהב וחם, ולא יודע לדאוג בעצמו למזון. אם לא נצליח לאתר אותו אנו חוששים שהחתול ימות מרעב, צמא וצער.


צירוף מקרים מפתיע: בעלי חיים ערים על טיסות


ביום ראשון (ה-10 בספטמבר) התקבל במשרדי "תנו לחיות לחיות" המייל הבא, הוא מובא כלשונו: 
הייתי רוצה לשתף איתם, בתקווה עצומה שבאמת תוכלו לעזור ולתקן את המעוות, את ההתעללות שעוברות החיות אשר (מן הסתם בעל כורחן) "מטיילות" בחו"ל לבקשת בעליהן (המוסריים מן הסתם אשר מאמינים באמת ובתמים שחייתן האהובה עוברת את הטיסה בהרדמה).
 
בן זוגי עובד מזה כשנה כסבל בשדה התעופה בן גוריון, ולא פעם ולא פעמיים הועמסו החיות האומללות, כאילו היו מזוודות חסרות חיים ותחושות, בתוך המטוס כאש הן  ע ר ו ת  לגמרי !!! משתוללות נובחות/מייללות מאימה בכלוב הצפוף והמאיים. המזעזע בכל הסיפור הוא העובדה שאין שום חובה להתריע בפני רופא/וטרינר/ מישהו לעזאזל שיכול לבוא ולעזור ולהרדים את החיה האומללה.


וכן, במשך שעות ארוכות נותרת החיה ערנית לגמרי בחושך מוחלט, ללא שתייה ומזון, נעולה בתוך כלוב שאפילו אין בו מספיק מקום להסתובב מצד לצד…… כאילו הייתה פריט לבוש ישן ולא נשמה עם רגשות, פחדים ותחושות…….
 
אני פונה אליכם, בזעקה עצומה, לעשות משהו בנידון…. ובהקדם….
בתודה מראש, מאיה טיירי