05/10/2009

"הזקן", כך סיפר צביקה, "התחיל ליבב ולספר כי אין לו במה להאכיל את בעלי החיים שברשותו, וסיפר שהגיעו אליו אנשים שביקשו כסף תמורת המזון". צביקה יצא מהבית יחד עם ג'נט על מנת לרכוש לתוכי מזון וגם חומר הדברה נגד קרציות לכלבים של האיש. ולאחר שחסר גם פרק בביתו שלושה שקי מזון לכלבים. לאחר שפרקו את המזון ויתר המוצרים הבטיחו לאיש כי ג'נט מכלביית הבשן תהיה עימו בקשר יומיומי.

האיש לא הפסיק להודות לצביקה כשהוא מתרגש עד דמעות. צביקה שאל אותו איך הוא מסתדר בזמן האזעקות והאיש סיפר שבזמן זה הכלבים נובחים והוא יודע להיכנס למקלט יחד איתם. בהזדמנות ברצוננו  להודות לארנון, מחנות בעלי החיים "דוגי סטייל" מקריית שמונה, שתרם שק אוכל לכלבים של האיש וכן אוכל לתוכי.

"המשכנו בסיבוב חלוקת המזון לבעלי החיים בקריית שמונה" הוסיף צביקה, "ובזמן שהורדנו שק מזון, מאחד הבתים יצאו שתי קשישות כבנות שמונים, ששאלו, 'מה איתנו, מה אנחנו נאכל?'" צביקה דאג גם להן. ולאחר מכן סיים את סיבוב חלוקת המזון לבעלי חיות המחמד, הוא וגנ'ט חילקו עשרות שקים לבעלי כלבים וחתולים בקריית שמונה.

אוספים כלבים
 
"במהלך חלוקת שקי המזון", הוסיף צביקה, "מצאנו שני כלבים ששוטטו בעיר, וחמישה נוספים אספנו מאישה שנאלצה לעזוב את העיר עד שבוע הבא, בלי שמצאה פתרון לכלבים שלה – חמישה כלבים מעורבים בוגרים שהיא תחזור ותיקח כשתשוב לצפון. תוך כדי נסיעה רץ לעברנו עוד אדם שביקש כי ניקח ממנו את הכלב שלו, וגם אותו לקחנו. כל ששת הכלבים הועברו בינתיים לטיפולה המסור של ג'נט בכלביית הבשן שבקיבוץ להבות הבשן".

אצל ג'נט בכלבייה

ג'נט בעצמה יוצאת מדי יום להאכיל את כלבי האזור הנטושים, וכן את הכלבים שנותרו בבתים עד שבעליהם יחזרו, היא עוברת בין החצרות ומניחה להם מדי יום מזון. כעת יש אצל ג'נט בבית 40 כלבים שהושארו עד תום המלחמה, ובכלביה יש עוד כמאתיים כלבים ומדי יום ננטשים אצלה כלבים נוספים. אנו שוב קוראים לציבור – אנא עזרו לג'נט במזון, אימוץ ותרומות כספיות.

האתר של כלביית הבשן:
http://www.dogsandcats.4ourpets.com/