27/07/2006

רכב ההצלה הגיע היום למקום, אסף את שמונת הגורים ואת שני הכלבים העזובים. כשהגיע לדירה בה נאמר כי בהזזת חלון ניתן יהיה להיכנס נוכח לדעת, שכל הבית מסורג. נהג הרכב שפך דרך החלון מזון עבור הכלבים ובמקביל פנינו אל המשטרה ואל מכבי האש, שאמרו כי לא יוכלו לעזור. לא הרמנו ידיים ופנינו מנהל הלשכה הווטרינרית באזור הצפון של משרד החקלאות, ד"ר יובל הדני, והוא הוציא מייד את אחד הוטרינרים לבית המשפט, על מנת להוציא צו לחילוץ בלעי החיים הכלואים בבית. מחר בבוקר ייצא שוב נהג העמותה על מנת לאסוף את בעלי החיים שרק מחר ייצאו מהבית הנעול.


אתמול בשעות הצהרים, הגיעה אמא "נחמדה" עם שלושת ילדיה אל תחנת הרכבת בבנימינה, החנתה את כלי הרכב שלה, וממנה יצאה היא ושלושת הילדים, וגם הכלב, מסוג זאב לבן מעורב בלברדור. את הכלב קשרה לעץ ועלתה יחד עם ילדיה לרכבת. הכלב הצליח להשתחרר והחל לרוץ אחר הרכבת הנוסעת.  למזלנו הרב, בתחנת הרכבת היה איש בטחון קשוח שרדף אחרי הכלב עד שתפס אותו. הוא התקשר אל מוקד העמותה ונמצאה לכלב משפחה אומנת באמצעות מוקד החירום לעניין זה ([email protected]).


אנו זקוקים לעזרה:
משפחות המעונינות לארח בעלי החיים מהצפון, אנא פנו למייל [email protected]
אנשים שרוצים לתרום שקי מזון לחתולים ולכלבים – הן לבעלי החיים המשוטטים ברחובות והן עבור אנשים, שלא יכולים לרכוש מזון מכיוון שחנויות הצפון סגורות [email protected]
אנו פונים גם לציבור בצפון הארץ, אנא השאירו ברזיות דולפות, ותחתן דליים או קערות, כי בעלי החיים לא ישרדו בחום הזה ללא מים. כמו כן, אם אתם יכולים אנא פזרו אוכל יבש ודליי מים ברחובות עבור בעלי חיים שננטשו לגורלם.