27/04/2006

ערן סיפר כי הכרטיסן ואנשי הביטחון ירדו מהרכבת על מנת לבדוק את המצב. ולאחר כמה דקות מסר הכרטיסן במערכת הכריזה שהרכבת פגעה בשני גמלים ולכן תתעכב מספר דקות.


"חלק מהנוסעים" סיפר ערן, "טענו שגמל נוסף תקוע מתחת לגלגלי הרכבת, אולם לא ניתן היה לראות זאת בוודאות". עוד סיפר כי למרות שהרכבת עצרה במקום, לאחר דקות מספר עברה הרכבת מהכיוון הנגדי. ורק לאחר כרבע שעה נוספות החלה הרכבת בה ישב ערן לנוע, אולם לכיוון הנגדי , חזרה לתחנת כפר חב"ד, על מנת שהנוסעים יוכלו להחליף רכבות בתחנה.


"בצד הדרך", סיפר, "הבחנו בגמל שראינו קודם. הוא כבר היה מת וללא כל ספק נפגע שוב על ידי הרכבת שעברה בכיוון המנוגד קודם לכן".


אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות": "מדוע רגליו של הגמל היו קשורות והאם ייתכן כי בעליו הניח אותו על הפסים על מנת לחסלו? לא ייתכן שבמדינה נאורה, שוכב גמל על פסי רכבת, כשרגליו קשורות, והרכבת לא עוצרת על מנת לחלצו. זהו בעל חיים כל כך גדול, שניתן לראותו למרחקים, ולא ניתן לפספס אותו. כשהגמל כבר שכב פצוע, מדוע לא עצרו את תנועת הרכבות בקו זה על מנת לחלצו ומדוע לא עצרו את הרכבת שבאה ממול ובסופו של דבר הרגה את הגמל. תאונה עם גמל מהווה גם סכנה ממשית לנוסעי הרכבת. אני מבקשת לקבל תשובות מרכבת ישראל. אני חושבת שזו שערורייה ובושה שנגמרה החמלה והרגישות במדינה. חיי בעלי חיים נהפכו להפקר. אנא היכנסו לעצומה באתר של "תנו לחיות לחיות": https://www.letlive.org.il/azomot_details.php?id=11  בסוף נגיש את העצומה לראש הממשלה, לשר המשפטים, למפכ"ל המשטרה ולשר לביטחון פנים, מקווים ליצור שינוי".


 


בכבוד רב,
אתי אלטמן
דוברת "תנו לחיות לחיות"