22/01/2017

תגיות:
,,

מבצע אימוץ כלבים ותיקים בתנו לחיות לחיות

בעמותת "תנו לחיות לחיות| מחפשים צדיקים-גיבורים,  שיאמצו את הכלבים שנמצאים הכי הרבה זמן בבית המחסה.

בתמורה: סלי אימוץ מוזלים וליווי מקצועי לאורך זמן

 

בעמותת 'תנו לחיות לחיות' פתחו את שנת 2017 עם החלטה חדשה – השנה משחררים את הכלבים הוותיקים ביותר בבית המחסה, אלה שנמצאים כבר למעלה משלוש שנים בכלוב, ומוצאים להם בית.

על מנת להגיע ליעד ולמצוא כמה שיותר בתים מאמצים לותיקים, שמים בימים אלה דגש על פרסום תמונות, סרטונים ותמונות של הדיירים הותיקים ביותר בבית המחסה בעמוד הפייסבוק והאתר של העמותה. בנוסף, כדי לתת תמריץ אפילו גדול יותר, מציעים גם ליווי צמוד של מאלפת עד להתאקלמות מלאה בבית,  וגם מבצע של סל אימוץ מוזל – 'שלם כפי יכולתך'.

יעל ארקין, מנכ"לית העמותה: "כבר שמונה שנים שויקי וריקי מחחכות בכלוב שמישהו יאמץ אותן. 65 כלבים נוספים ממתינים בכלוב בין שלוש לשמונה שנים. עם השנים הם הולכים ומתייאשים, אבל אנחנו לא מוכנים להתייאש. אנחנו מתכוונים לעשות את כל מה שאפשר כדי למצוא לפחות למחציתם בתים מתאימים ואוהבים. אימוץ כלבים שהיו כל כך הרבה זמן בכלוב לא מתאים לכל אחד. אנחנו מחפשים את האנשים והנדירים, שמוכנים להשקיע כדי לזכות בחבר אמת. אתכם, הצדיקים הגיבורים, אנחנו מזמינים להגיע לבית המחסה שלנו ולהציל את אחד הכלבים הותיקים . אנחנו בעזרת המאלפת שלנו נלווה את המאמצים לאורך כל הדרך, מההתאהבות ועד להשתלבות מושלמת בבית".

תהליך האימוץ של הכלבים הוותיקים ייעשה בליווי המאלפת גל בכר, שתעבוד עם המאמצים הפוטנציאלים עוד לפני הכניסה לבית. אימוץ של כלב שחי בכלוב כבר כמה שנים דורש סבלנות וזמינותלתהליך של הכרות ולימוד הדדי, הרבה סבלנות ואהבה.

במבצע משתתפים הכלבים: דיווה, ריקו, ויקי וריקי, לנון ומקרתני, עלמה וג'ק, אסי, קיילי, חנה'לה, קייסי, טייגר, מוקה, ג'ינג'ק, נל, במבי, בילבי, בארי, בנצי, פרדי, אמלי, פארקר, ווילי, אלפי, אלזה ועוד.

תמונות וסרטונים שלהם ניתן למצוא  כאן בפינת האימוץ באתר שלנו (פשוט לכתוב את שמם בחיפוש למעלה)

 

ניתן להגיע ולאמץ מדי יום, רצוי לתאם עם המאלפת.
בית המחסה נמצא בכניסה לכפר רות -בוויז: תנו לחיות לחיות כפר רות
א-ה 09:00-17:00, ו' 09:00-14:00 שבת 9:00-17:00
036241776 שלוחה 3