27/03/2006

אתמול (26 במרץ) הגיעו שני ילדים בוכיים עם גור חתולים חרוך למרפאתו של הוטרינר ד"ר גיא אוהב שלום מראשון לציון. שני הילדים סיפרו שהם יודעים על נער, אולם אינם בטוחים מיהו, שיש ברשותו שלושה גורי חתולים, ואת אחד מהם הוא שרף –זה החתול שהם הביאו למרפאה.


 הילדים סיפרו שמצאו את הגור שרוף, וד"ר אוהב שלום אמר בשיחת טלפון כי "הוא הגיע חרוך ממש עם ריח של חריכה, הכוויות רציניות מאוד והן באזור הראש, האוזן והגב". גור החתולים כבן 3.5 שבועות והוא יונק בבקבוק במרפאה של ד"ר אוהב שלום.


"לחתול נדרשים כשבועיים שלושה עד להחלמה מהכוויות" אמר ד"ר אוהב שלום, "ויישארו לו צלקות קטנות. והוא מוסיף בהומור, "הוא יהיה חצי ספינקס.. "


 הגור עוד יונק מבקבוק ומחפשים לו משפחה מאמצת (החתול אינו יונק בשעות הלילה).


 אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות": "אני מזועזעת קשות. איך אפשר לקחת ייצור חי, כל כך קטן, שלא יכול להגן על עצמו, ולעשות לו דבר כל כך אכזרי, עם כל כך הרבה סבל וכאב. אנו חוזרים ופונים שנית, למוסדות חינוך ולבתי המשפט, לחנך ולהחמיר עם עונשי מתעללים. אי אפשר שכל יום ויום יגיעו אלינו סיפורי זוועה כמו זה, והעולם ימשיך לנהוג כמנהגו. אנו פונים בבקשה לציבור, אנא תנו בית חם לגור הזה, לאחר כל מה שהוא עבר כבר בתחילת חייו".


פרטים אודות החתול במייל:


[email protected]