24/03/2006

מורן, שפנתה למוקד העמותה סיפרה שהיא מאכילה שם את כל החתולים, והיום כשיצאה להאכיל את החתולים, הזדעזעה קשות כשראתה את ראשו הערוף של אחד הגורים שרק אתמול האכילה, מונח על ענף של עץ.


אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות", אמרה למורן כי היא הולכת להזמין ניידת משטרה, ומורן היתה סקפטית ואמרה "לשם מה להזמין ניידת, הם לא יעשו כלום". אלטמן ענתה לה "תני לי לטפל בזה כמו שאני יודעת". למקום הגיעה ניידת משטרה לאחר לא יותר מעשר דקות, והשוטרים לקחו את הטיפול במקרה ברצינות גמורה. למקום הגיעה מז"פ (מחלקה לזיהוי פלילי) שצילמו את האירוע והעבירו את פרטיו להמשך חקירה. 


אחד השוטרים שוחח עם אלטמן בטלפון והודה כי למרות שהגיע ממקרה של פטירת איש זקן לאירוע עם החתול, המקרה של החתול ערוף הראש זעזע אותו מאוד וצמרר אותו. השוטר אמר כי המשטרה מתייחסת לאירוע ברצינות רבה והבטיח שיעשו הכל בכדי לעלות על עקבות המתעללים.


עמותת "תנו לחיות לחיות" הגישה הבוקר תלונה במשטרת בת ים בכל הנוגע למקרה זה.


חתולים קשורי רגליים בבלי, תל אביב


בשעות הצהרים (23 במרץ 2006) התקבלה קריאה למוקד "תנו לחיות לחיות" מקבוצת ילדים, המתגוררים בשכונת בבלי בתל אביב. הילדים דיווחו לנו על התעללות בשני חתולים ברח' הזוהר 25 בשכונה. למקום נשלח נהג רכב החילוץ של העמותה, צביקה ליזרוביץ', וכשהגיע נתגלתה הזוועה.


צביקה גילה התעללות מחרידה בשני גורי חתולים בני שבוע לכל היותר. רגליהם של שני החתולים נקשרו זו
לזו בעזרת הרגליים עצמן – תוך שרגלי החתולים ששימשו כחבלים נשברו לחתיכות. הגורים נמצאו חיים אולם נמק התפשט לאורך כל רגליהם השבורות.


הגורים מועברים ברגעים אלה לוטרינר העמותה, ואנו מקווים שהם יחיו אחרי מה שעברו.




אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות": "ההתעללות נמשכת, ואני תוהה עד מתי אנחנו נקבל פה במוקד פניות כמו אלו. על שופטי בתי המשפט להחמיר בעונשים שיוטלו על מתעללים. משרד החינוך חייב לתת עדיפות ראשונית לחינוך למניעת אלימות בבני אדם ובבעלי חיים. יש לתפוס את בני הבליעל, הפושעים הללו, ולהחמיר בעונשם".



כל מי שיודע פרטים על שני המקרים האלה ועל אחרים מתבקש לפנות לעמותת "תנו לחיות לחיות", טל': 6241776 – 03 שלוחה 1.





בכבוד רב,




אתי אלטמן
דוברת "תנו לחיות לחיות"