23/02/2006

גברת ח', ניצולת שואה, אספה לביתה שברח' שפינוזה חתולים וכלבים, לא דאגה לעקר ולסרס אותם, עד כי מספרם של החתולים הגיע למאה. השכנים התלוננו בעבר על הרעש ועל הסרחון, ואף פנו לבית המשפט, לא הצליחו לפנות את בעלי החיים מהבית, עד כי לאחרונה, פנו לעיריית          תל אביב-יפו בבקשה לפנות את בעלי החיים מהבית, בגלל הסבל של בעלי החיים ושל השכנים.


בבוקר יום שלישי (ה-21 בפברואר 2006) החל מבצע פינוי החתולים מהדירה עליו ניצח הוטרינר העירוני, ד"ר גלין. החתולים הועברו למרפאות השונות, שם עברו כולם עיקור וסירוס. לאחר העיקורים והסירוסים הם הועברו לפנסיון גליל ים באופן זמני, שכן עלות אחזקה יומית של חתול בפנסיון עומדת על 15 שקלים, ולכן עלינו להוציאם במהירות למתקן ראוי לחתולים בלטרון ושם עלינו להקים להם בית קבוע. החתולים יועברו בימים הקרובים לעמותה שבהקמה – " גרגורים" שפועלת להצלת חתולי רחוב, "גרגורים" שפועלת כיום ללא כל תקציב. האהבה והרצון של רויטל רסקין מקימת העמותה וחבריה קיימים, אולם תקציב אין.


אנו, מפלגת "הירוקים" ועמותת "תנו לחיות לחיות" פונים אל כלל הציבור בבקשת עזרה דחופה.


על מנת לעזור ולשקם את מאה החתולים שהוצאו מהדירה ברח' שפינוזה, יש להעבירם לבית המחסה שבלטרון, בו נדרשת בניית הבית הקבוע. לכן, אנו זקוקים באופן דחוף ביותר לעזרת אנשי מקצוע וכן לתרומות, כך נוכל להקים במהירות המרבית בית קבוע לחתולים אלה.


לצורך הקמת הבית אנו זקוקים לאינסטלטורים, חשמלאים וכן כל מי שיש לו ידע בהתקנת מערכת מים וחשמל, הקמת גדר ועוד. בנוסף אנו זקוקים לשם הקמת הבית לכ-60 מטר איסכורית מגלוונת, מנורות חימום, אוהלים, מזון, חול חתולים וכלי אוכל מנירוסטה, גלילי ניילון עבה ועוד. 


כל עזרה, סיוע או תרומה קטנה כגדולה, יתקבלו בברכה



שלכם:



פאר ויסנר – סגן ראש עיריית תל-אביב-יפו, יו"ר מפלגת הירוקים.


אורנה בנאי – חברת מועצת עיריית ת"א-יפו (מפלגת הירוקים).


אתי אלטמן – דוברת "תנו לחיות לחיות"


לפניות, התנדבות לעזרה או תרומות:


ירדנה, טל': 4884777 – 052,  רויטל, טל': 2925282 – 052



ובמייל: [email protected]            [email protected]