29/01/2006

"עד היום" מספרת זיו "כבר 24 שעות אני מלאה זרמים בעמוד השדרה, כל כך הזדעזעתי, שאני לא יכולה לתאר זאת. הילד ואמי הזדעזעו נורא. יוצאים לטיול עם ילד והוא צריך להיחשף לכזו זוועה במקום לפגוש את הטבע הוא פוגש את טבע האדם המפלצתי".


"המטרה שאני מדוות", אמרה זיו "ופועלת בעניין, היא לעורר תשומת לב ואת דעת הקהל, אני מקווה שיקרה משהו, שאנשים יתעוררו, אני רוצה שנפעל כולנו יחד לעולם טוב יותר".


בני פרדו, שוטר שוטר קהילתי – חוף הכרמל, מספר כי הוא נסע יחד עם נעמי זיו למזבלה של דליית אל כרמל, "במקום," הוא מספר, "הצביעה נעמי על כלב כבן חמישה חודשים שהיה תלוי בצווארו לברזל זווית של גדר. מדובר בכלב מעורב בצבע שחור. חבל הניילון שהיה קשור לצווארו של הכלב היה קשר היטב לברזל הזווית דבר שמוחק את האפשרות שהכלב הסתבך במקרה בחבל ונתלה, אין ספק שיד אדם הייתה בדבר. כמו כן ברור שהכלב היה עודו בחיים בזמן שנתלה מכיוון שנמצאו עליו שריטות על גופו שככול הנראה נגרמו ממאבקו כדי להשתחרר".


"הורדתי את הכלב מהברזל עליו היה תלוי לאחר שצילמתי אותו, לאחר מכן עדכנתי את מפקד נקודת דליה פקד ירון בנימיני ונפתח אירוע התעללות בבע"ח  – אירוע מס 87 . אני רוצה לציין שהמחזה של הכלב התלוי, הוא מחזה מחריד ולמרות שראיתי מקרים מזעזעים של התעללויות בבע"ח זה אחד המקרים הקשים וקשה להאמין שאדם  מסוגל לעשות דברים מזוויעים כאלה".


דוברת "תנו לחיות לחיות", אתי אלטמן: "קיבלתי הודעה בפלאפון לפיה נמצא כלב תלוי ופנו אלי כדי שאטפל במקרה. הבוקר (א, 29.1) פניתי לבני פרדו, וביקשתי ממנו שיתלווה לנעמי, וייסעו אל המקום, בכדי לפתוח אירוע משטרתי ואף לצלם את הזוועה, כי תמונה אחת שווה אלף מילים. בזמן האחרון אנו מדווחים על כמות של התעללויות ההולכות וגוברות, וידוע לי שרק לפני שבועות מספר, בית המשפט בחדרה פסק לנערים שהיו בכת השטן, ששרפו כמאה בעלי חיים, שנתיים מאסר על תנאי ו-4,000 שקל קנס. לדעתי עם עונשים מגוחכים כאלה, בית המשפט בעצם נותן לגיטימציה: שווה להמשיך להתעלל כי לחוק ממילא אין שיניים במדינה הזו. לכן אני חושבת שהגיע הזמן להחמיר בעונשים ושאולי כדאי להקים משטרת בעלי חיים, כמו באנגליה או בארצות הברית, או אז הטיפול יהיה רציני וממוקד יותר".