26/01/2006

מתנדבת של עמותת "תנו לחיות לחיות", נהגה להאכיל חתולה בבניין ברחוב גורדון 3 בנתניה, ואף נתנה לחתולה חולה טיפול תרופתי, אולם אחד השכנים, אדון ג'ינו אלג'ם, כשהבחין בה מגישה מזון לחתולה החולה, החל צורח ובועט בחתולה ובמזון שהוגש לה. היא מלמלה בינה לבין עצמה "מנוול" אולם הוא הצליח לשמוע והחל להכות אותה. היכה אותה עם ענפים ועם חפצים אחרים שהחזיק בידיו, כשהתכופפה להרים את שיירי המזון הוא דחף אותה בחוזקה.


המתנדבת סיפרה כי מעולם לא פגשה באיש המטורף, אולם אחת הנשים המבוגרות המאכילות חתולים בבניין, סיפרה כי האיש היכה אותה קשות בעבר בדיוק מאותה סיבה – כי האכילה חתולים. השכנה, לאחר שזה היכה בה, ניגשה למיון, הגישה תלונה אולם משום מה, התיקים במשטרה נסגרו.


המתנדבת המוכה הלכה אף היא למשטרה והגישה תלונה נגד האיש. החוקר במשטרה אמר לה במפורש, שסביר להניח כי התלונה תיסגר מחוסר עניין לציבור, וכי יש להם עניינים חשובים יותר. החוקר אמר שאם יוזמן האיש לחקירה ולא יגיע, נרה לו שהמשטרה לא תעשה דבר בנידון.


מדובר על אדם מבוגר כבן חמישים, המתנכל באופן קבוע למאכילי החתולים בבניין מגוריו, האיש היכה כבר שתי נשים לפחות, ואיננו יודעים עוד כמה אנשים טובים הוכו והושפלו על ידיו, ועוד יותר, איננו יודעים כמה חתולים עברו התעללות מצידו.


דוברת "תנו לחיות לחיות", אתי אלטמן: "אני קוראת לכל מאכילי החתולים לשלוח פקסים למפקד משטרת נתניה. לא יכול להיות שחיי מאכילי החתולים הפכו להפקר, והציבור לוקח את החוק לידיו ופוגע בנו". 


מי שמכיר את האיש, יודע על סיפורי תקיפה נוספים, או רוצה לקבל פרטים על האיש, אנא צרו קשר עם "תנו לחיות לחיות": 6241776 – 03.