20/12/2005

לאחרונה המצב מחמיר, מדי יום אנו שומעים על מקרי התעללות מחפירים בבעלי חיים שונים, ואתם מוצאים לנכון להציג סרטון ובו בועטים, לכאורה, בכלבלב תמים, פעם אחר פעם. הצגת הסרטון נותנת רעיונות לקהל הצופים וכן נותנת לגיטימציה לעשות כך.


מאז שעות הבוקר אני מוצפת בפניות של אזרחים המומים וכואבים. הם פנו אלינו, לעמותת "תנו לחיות לחיות", כי אנו ידועים בהיותנו הפה הדובר של בעלי החיים במדינה.

 אשמח אם "משחק מכור" תירתם להצלת בעלי חיים ותזמין אנשים לאמץ כלב או חתול, אצלנו בכלבייה, כי קר שם בחורף ומאוד לא נעים לחכות לבית חם.


 אשמח לקבל את תגובתכם.
בכבוד רב,אתי אלטמן.


"משחק מכור" מגיבה


 לאחר שהזדעזעה מהצגת סרטון המציג התעללות בכלבלב, פנתה אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות" למערכת התכנית "משחק מכור". מכתב התגובה לא אחר להגיע


והרי מכתב התשובה שהתקבל מאחראית קשרי הקהילה של "רשת":


 לכבוד: אתי אלטמן, "תנו לחיות לחיות"


 הנדון: פנייתך לרשת בנושא סרטון בתכנית משחק מכור מיום 19/12/05


 
שלום רב,


 הקטע אליו מתייחסת פנייתך שוד במסגרת הפינה "מה הקטע", פינה שבועית קבועה בתכנית "משחק מכור". "משחק מכור" הינה תכנית סאטירית, ולא תכנית המשדמה מציאות, ויש להתייחס לכל מה שנאמר או מוצג בה בקונטקסט המתאים.


 מהותה של הפינה "מה הקטע" הינה הבאת קטעים חריגים, לא סבירים, מעוותים לעיתים, אליהם מתייחסים משתתפי התכנית בצורה סאטירית בהתאם לאופי התכנית. מיד אחר הקטע המדובר באותה תכנית נראה אישה עם גוף ל גבר מתאגרף, בתכניות קודמות נראים אנשים שעושים שימוש חריג בגופם למשל עושים פירסינג במקומות לא שגרתיים בגוף, נושאים משאות לא סבירים ועוד.


 בשל הפינה לאורך כל התכניות, אנו סבורים כי החשש שעולה בפנייתך לנתינת לגיטימציה למעשים דומים בבית הוא לא סביר. יחד עם זאת נביא את הפנייה לידיעת מערכת התכנית, לתשומת ליבם.


 בברכה,
הילה בראל
אחראית קשרי קהילה


 העתק: עמוס נוימן, סגן מנהל מחלקת תכניות, "רשת