03/12/2005

מתנדבת של "תנו לחיות לחיות" מצאה הבוקר את הכלב הצעיר מוטל מת כשלגופו קשורים חבל חשמל סביב הצוואר וחבל ניילון סביב הבטן. להערכת המתנדבת, הכלב נתלה חי ומת בחניקה.


איזור גבול יפו בת-ים הוא איזור מועד לפורענות ולהתעללות חוזרת ונשנית בבעלי-חיים. המתנדבת אומרת שכל-סוף שבוע מתגלות שם גופות של כלבים וחתולים שעברו התעללות.


לפי מידע שמגיע ל"תנו לחיות לחיות", גם סוסים וחמורים עוברים התעללות באיזור הזה.

בזמן האחרון, מאז שנכנס לתוקפו חוק "הגזעים המסוכנים" הפכו הכלבים האלה להפקר של ממש בידי מתעללים. "משרד החקלאות הפקיר אלפי כלבים לשרת את גחמותיהם הסדיסטיות של אנשים מסויימים בציבור", אומרת אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות", "החוק מתיר את דמם של הכלבים האלה ונותן לגיטימציה להתעללות בהם ולהריגתם. המקרה המזעזע של הכלב הזה מוכיח שוב שאין כלבים מסוכנים, יש רק אנשים מסוכנים".


אתי אלטמן מבקשת מכל מי שיש בידו מידע על המתעללים, אם באיזור בו נמצאה הכלב הבוקר או בכל מקום אחר, לפנות לעמותה ולספר את הידוע לו. אלטמן פונה גם לרשויות החוק ולמשרדי הממשלה להתגייס להפסקת ההתעללות בחפים מפשע "זוהי מכת מדינה. אנחנו, בעמותה, אובדי עיצות וחסרי אונים מול גלי ההתעללות בבעלי-חיים שהולכים וגוברים מיום ליום".



 צילומים: טניה רודקו


http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3178346,00.html