04/07/2005

הכלבים הוחזקו בשרשרת קצרה באזור חשוף לשמש הקופחת. המלונה שהועמדה לרשותם עמדה אף היא תחת השמש והפכה בשעות הצהריים הלוהטות למלכודת מוות ממש. אבי היה נוהג, כך לדברי העדים להגיע אחת לשבוע בלבד כדי למלא את כלי המים והאוכל של הכלבים, לולא העובדים במקום שהיו ממלאים מים בכלבים כשהבחינו שהם ריקים, הכלבים היו מתים מזמן.
 
ביום חמישי ה-23 ליוני, ראו העובדים במקום שקערת המים של אחד הכלבים הפוכה. הם סברו לתומם כי אבי יגיע להשקותם בו ביום. על פי עדות השומרים במקום, אבי לא הגיע כל סוף השבוע.
ביום ראשון ה-26 ליוני בשעות הבוקר הגיעו העובדים והבחינו כי אחד הכלבים גוסס ושרוע על האדמה ללא יכולת להרים את ראשו. הם הבחינו כי קערת המים הפוכה, בדיוק במקום בו הייתה ביום חמישי. הם מיהרו והשקו אותו במים והכלב שתה בלהיטות, כשהוא משעין את ראשו על הקערה מפאת חוסר יכולתו להרים את הראש. לאחר כשעה נפח הכלב את נשמתו.
 
אבי הגיע כעבור זמן קצר, אמר לצופים המזועזעים כי הכלב הוכש על ידי נחש והוא מעביר את גופתו לבדיקה במכון בבית דגן. למיטב ידיעתנו הכלב מעולם לא הגיע לשם.
 
אחת העובדות הגישה תלונה במשטרה וגם האחרים מתכוונים לעשות כמוה.
עמותת "תנו לחיות לחיות" שלחה מכתב למשטרה, וגם לד"ר דגנית בן דב לבדוק את הנושא ולזרז את הטיפול.
 
בשיחתנו עם המשטרה, הובהר לנו כי אבי זומן לחקירה וטען כי הכלב הוכש על ידי נחש. המשטרה למיטב ידיעתנו לא תפסה את גופת הכלב לצורך העברתה לבית דגן לבדיקת סיבת מוות.