21/06/2005

פרוייקט "אנדה ספיריט" העולמי הוקם לזכרה של אנדה זימנד ז"ל על-ידי בעלה הנרי זימנד. הנרי זימנד פועל בדרכים רבות על מנת להנציח את זכרה של אשתו האהובה אנדה ז"ל, זאת במסגרת פרויקט "אנדה ספיריט" העולמי. מטרת הפרויקט היא לקדם ולהעביר בכל העולם את המסרים של LOVE, HOPE, SPIRIT המסמלים ומזוהים עם אישיותה של אנדה, הן בחייה והן לאחר מותה. חלק מפרויקט אנדה הינו אתר האינטרנט www.zimand.com  www.andaspirit.com  אשר הגיע ל-7 מיליון כניסות בשנה האחרונה (כ-20 אלף כניסות ליום) בעקבות פעילויות בארץ ובעולם מלוס אנג'לס, וושינגטון, ניו-יורק, מונקו וירדן. האתר מעניק לגולשים אהבה, כוח ורצון להילחם ולהיאבק. לאחרונה עלה האתר בעברית ובערבית.


אנדה הייתה אישה אצילית שכל מי שזכה להכירה, ראה בה אישה בעלת כוח, ענווה, כבוד, חוש הומור מעולה וחיוך אוהב לכל הסובבים אותה. אנדה העשירה את חיי משפחתה וחבריה באמצעות הסובלנות, התבונה, הרגישות והאלגנטיות שלה.


מאבקה של אנדה במחלת הסרטן יכול להוות סמל למאבק במחלה קשה בדרך של אהבה, אי ויתור על החיים, והרבה שמחה כדרך התמודדות. למרות המחלה והקשיים בדרך, אנדה דאגה להרעיף ולהעניק למשפחתה ולחבריה תקווה, כוח הישרדות, ורצון עז להלחם ותמיד – חיוך מחמם ואוהב. רוח לחימתה של אנדה ממשיכה גם לאחר מותה.