15/06/2005

לצפיה בסרטון פניה של ח"כ נחמה רונן לחצו כאן

במשך למעלה מחודשיים, ניהלה עמותת "תנו לחיות לחיות", באמצעות עו"ד קובי סודרי, מאבק משפטי כנגד כל הסיכויים, להשארת הגורים בישראל. מאבק זה, הונע בעיקר בזכות אמונתם של נציגי העמותה בצדקת דרכם ובזכות התמיכה הבלתי רגילה שלה זכו מהציבור בישראל ומכלי התקשורת.


בכוח אותה אמונה, התקבל, לראשונה בישראל, צו שיפוטי שעצר מטוס בעיצומו של תהליך המראה, על מנת להוריד ממנו את הגורים הגוססים. בכוח אותה אמונה, ניתנה קביעה שיפוטית, תקדימית, שהגדירה את החלטת השירותים הוטרינריים להחזיר את הגורים לאוזבקיסטן- כהתעללות אסורה בבעלי חיים. בכוח אותה אמונה, הסכימו, בסופו של דבר, גם השירותים הוטרינריים, להגיע להסדר פשרה, שיאפשר את השארת הגורים בישראל, לאחר שיימצאו מספר חודשים בהסגר, שאותו תצטרך לממן העמותה.


היום, פונה העמותה אל הציבור לישראל בהודעה, שאין בכוחה להמשיך עוד לבדה את המאבק למען אותם גורים. מימון החזקת הגורים בהסגר, הוא משימה שמעל ליכולותיה הכספיות של העמותה ואם לא יגוייסו עד ליום 19.6.05, כמאה וחמישים אלף ₪- יוחזרו הגורים לאוזבקיסטן, לגורל שאינו ידוע.


הכדור עובר היום לציבור אוהבי בעלי החיים בישראל. לציבור שרוצה שקולו יישמע. לציבור שמאמין ומבין, שהמאבק על השארת הגורים, הוא סמל למאבק הכללי למען זכויות בעלי החיים בישראל והמחשה של הכוח שיש לאותו ציבור, למנוע פגיעה בבעלי החיים.

כל מי שמוכן לתת כתף ולתרום למען מימון השארת הגורים האוזבקיים בישראל, מוזמן למלא את טופס התרומה הבא: