18/06/2006

ליזט יצאה מהבית בבוקר ה-6.6.06 ושלושת הכלבים שלה נשארו בחצר, המגודרת באופן מלא. מישהו חדר לחצר דירת הגן שלה, ורצח באכזריות, חתך את איבר מינו של הכלב טוני, קילף את עורו של הכלב עם סכין, חתך את פניו שהיו מלאי דם.


השכנים שראו את הכלב המת, קראו לבן זוגה והוא שב הביתה, במהירות לפני שליזט תחזור ותצפה במחזה המזעזע. הוא גם קבר את הכלב לפני בואה.


ליזט חזרה הביתה ונכנסה להלם, לא ידעה מה עליה לעשות ורק בשעות הערב החליטה לפנות למשטרת אשדוד. במשטרה אמרו לה כי אם אין לה חשודים אין מה לעשות. וליזט חזרה המומה וכאובה הביתה. מאז ועד היום ליזט נמצאת במצוקה קשה מאוד, ורק היום החליטה לנסות ולפנות ל"תנו לחיות לחיות" על מנת לבקש עזרה.


אתי אלטמן, דוברת "תנו לחיות לחיות": "ההתעללות בבעלי חיים נמשכת, עד מתי נמשיך לקבל סיפורי זוועה אלו ולהישאר שפויים. אני תוהה האם רצף הספרות 666 שבתאריך בו נרצח באכזריות הכלב, מעלה סימני שאלה אצל מישהו? אני מזהירה את הציבור. באשדוד בשכונת הסיטי, מסתובב רוצח אכזרי, עם רעיונות אכזריים במיוחד. הוא טרם נתפס ולכן אני פונה לתושבי אשדוד, שגרים באזור זה, אם ראיתם או אתם יודעים דבר על האיש ומעלליו, אנא צרו קשר עם משרד העמותה, 6241776 – 03 או למייל [email protected]  . אני מצרפת את התמונה של הכלב טוני, ולזכרו, בעיניים מלאות דמעות, על מה שהוא עבר, אני מבקשת סליחה, ממך טוני, שישנם אנשים רשעים ואכזריים, שמסוגלים היו לעשות לך דבר כל כך נורא, בלי שיכולת להתגונן בכלל".