07/11/2016

תגיות:
,,

ציד מכשפות בתל אביב

שנת 2017 אוטוטו מגיעה וכמה הופתענו לגלות בסוף השבוע האחרון, באחת מקבוצות הפייסבוק של השכונה פלורנטין בתל אביב, עשרות תושבים מתלכדים לצאת לתפוס מכשפות שמאכילות חתולים.
המתלהמים הציעו להרעיל לחתולים את המים, היתה גם בחורה שהתנדבה לעקוב (!!) אחרי המאכילה, שנאה ואלימות הציפה את הקבוצה והכל בגלל מאכילת חתולים אחת מבורכת שמצילה עשרות חתולים מכספה ובהתנדבות מלאה.
איפה גל גדות שצריכים אותה להגן על שמם של החתולים? איך יכול להיות שהציבור עדיין בטוח שהעולם הזה שייך אך ורק לו ואין שום מקום לאף אחד מלבדו- בעיקר חתול עם זנב מפואר שלא לטעמו?
אז אולי כדאי להזכיר שהחתולים היו כאן מאז ומתמיד. ואכן בימי הביניים, החתולים שהיו לצד נשים שעסקו ברפואה טבעית, שהיתה מתקדמת ושונה ועל כן נחשבו "מכשפות" נרדפו ועלו על המוקד- הן והחתולים שלהן, רק בגלל שהעזו לחשוב אחרת. רק בגלל שהעזו לאהוב אחרת..
התעללויות קשות עברו על החתולים בשנים אלו , בדיוק כמו על נשים וובעצם כל מי שהיה מתקדם קצת יותר מידי לדורו.
אבל בסופו של דבר, כשהצליחו להרוג מספר רב מדי של חתולים, הרודפים שילמו על כך מחיר יקר כשפרצה "המגיפה השחורה" ולא היה חתול בסביבה שיגן על האדם…מליוני אנשים מתו בזמן המגיפה השחורה.
חתול הוא חיה טריטוריאלית והיכן שנולד שם יישאר. איך יראו חייו- זה כבר תלוי בכם.החתולים ברחוב הם חלק מחיי האדם והם מהווים נישה אקולוגית בפני עצמה, אשר חובת האדם לחזק אותה , לשמור עליה לטובתו, לטובת הסביבה וכמובן לטובת החתולים, אשר מחזירים מבחינתם סביבה מוגנת ובטוחה עבר האדם.
האנשים , אשר דואגים לחתולים ברחוב ואשר דואגים להם למזון, מים , מחסה והגנה –מעניקים לכם, תושבי השכונה ולחתולים שחיים אצלכם בשכונה- מתנה גדולה.
תפתחו את העיניים ואולי גם את הלב למעט חמלה.
למידע נוסף אודות זכויותיהם של החתולים ומאכילי החתולים, ניתן להכנס כאן לאתר שלנו