17/09/2009

מתנדבת של  עמותת "תנו לחיות לחיות " שנקראה למקום, נאלצה לחזות, במראה מעורר פלצות: חתולים רבים נמחצו למוות תחת אבנים ובלוקים ואחרים הושלכו לפח הזבל בשלבי גסיסה שונים.

המתנדבת מיהרה להתקשר למוקד המשטרה, תוך שהיא בטוחה כי תזכה למענה ראוי, היות ואכיפת חוק צער בעלי חיים- חוק פלילי, מצוי בתחום סמכותה של המשטרה ובמיוחד אמור הדבר בעבירות חמורות ובעלות היקף נכבד מסוג זה. למרבה הפתעתה, במשטרה סרבו לטפל בקריאה והפנו אותה למוקד העירוני, אשר כל שיכול לעשות במקרה זה הוא לפנות את הראיות ותו לא ולפגוע ביכולתה של המשטרה לחקור את האירוע.

אזרחי המדינה סומכים על המשטרה שתמלא את תפקידה נאמנה ותפעל כדי למגר תופעות כאלו שהן סימן לבאות. על המשטרה לקחת אחריות, לחקור את הנושא על כל היבטיו, לרבות העברת פגרי החתולים לבדיקה פתולוגית ותשאול השכנים, אשר נמסר לנו כי בידיהם מידע לגבי מבצעי העבירות.

אין ספק, כי הימנעותה של המשטרה מלטפל בעבירות אלימות קשות נגד בעלי חיים, משדרת לנוער, כי אין דין ואין דיין ולא ירחק היום והאלימות של אותם בני נוער אשר כיום מופנית כלפי בעלי חיים חסרי ישע, סופה שתופנה כלפי בני אדם, כפי שארע אך לאחרונה והדברים מדברים בעד עצמם.

אנו הביעו מחאתכם  למשטרת ישראל  מת"ח אשדוד בפקס: 8547766-08