20/10/2016

תגיות:
,,

אימוץ מרגש של טוי הכלב

משפחת ברזילי הנפלאה והסיפור של טוי:
"טוי הגיע אלינו לפני חודש, הבת הגדולה שלנו- שיר חזרה מיום הולדת בגלבוע עם כלבלב כמעט מעולף בידיים, החבר'ה מצאו אותו בין העצים שוכב, בקושי מצליח ללכת, צולע, צמא, מורעב, מסתכל במבט מתחנן לאהבה ומנסה לכשכש בזנב… היא הבינה שאי אפשר להשאיר אותו ככה והחליטה לעשות מעשה והביאה אותו הביתה.
הוא הגיע מלוכלך עמוס בקרציות בכמות שלא תאמן, בקושי מצליח ללכת, רזה, צמא ומורעב, ברור היה שעברו עליו ימים קשים, כל מה שרצה זה שירימו אותו על הידיים ואז נרדם.
היה לנו ברור שחייבים לטפל בו, אבל ממש לא תכננו שישאר, לגדל כלב בבית ממש לא היה חלק מהתוכניות שלנו כרגע ופנינו לעמותת תנו לחיות לחיות לבדוק מה ניתן לעשות ואכן הם לקחו את חסותם עליו והציעו לנו לשמש לו כאומנה עד שתמצא לו משפחה מאמצת, זה נשמע היה לנו פיתרון מצוין. בביקור אצל הוטרינר התברר שהוא במצב גרוע יותר ממה שחשבנו, לא רק מיובש אלא גם צריך לעבור כמה ניתוחים, וסובל מדלקות שונות, נראה שחטף פגיעה קשה- אולי נדרס והבת שהביאה אותו ממש הצילה לו את החיים.
כך עם בטן מלאה תפרים, אנטיביוטיקה, אוכל מיוחד שסיפקה לנו העמותה והמון אהבה שלנו התחיל מיום ליום להתאושש, וככל שעברו הימים הפך לחלק מהמשפחה, נוצר בינו לבין הילדים חיבור חזק, הוא הכניס המון שמחה לבית, התאהבנו בו. הבנו שיותר מאשר אנחנו עושים לו טובה- הוא עושה לנו ויום לפני שאמור היה לצאת ליום אימוץ של העמותה הילדים הטילו וטו ולא יכולנו שלא להסכים איתם, החלטנו פה אחד- טוי נשאר!
זהו, יש לנו חבר חדש במשפחה! חבר שמקבל אותנו בהתרגשות כשאנחנו נכנסים הביתה, חבר שמעריך כל ליטוף וכל כערת אוכל, מסתכל לנו בעיניים ומכשכש בזנב, חבר שמחפש פינוק על הידיים, חבר שמלכד את המשפחה ומכניס הרבה רגש ושמחה.
כל הכבוד שיר שהבאת אותו לחיינו,
תודה רבה לעדנה מעמותת תנו לחיות לחיות על כל התמיכה
ולאמיר הוטרינר מאמירפאה על הליווי המקצועי הצמוד.
כולכם עשיתם כלב ומשפחה מאושרים".