16/03/2014

תגיות:
,,,,,,

אז תודה ענקית לאנשים הנדירים של "בינת סמך" שעבדו באמת קשה, לא נחו לדקה ולא התלוננו אפילו שנייה! הם ניקו, צבעו, גיננו, וכמובן פינקו בטיולים וליטופים את כל הכלבים והחתולים שלנו. אלופי האלופים!!!!!!!!! הם אף הגדילו לעשת והביאו מלא מלא מלא משלוחי מנות עם צעצועים, חטיפים, אוכל ופינוקים לכל הכלבים והחתולים וגם אנחנו לא הופקרנו וזללנו כל היום ממתקים 
עוד צוות מופלא שעבד בלי סוף ואהב בלי סוף ונתן את כל כולו למען הכלבים והחתולים שלנו, הצוות המקסים של "אגודת הסטודנטים מהמרכז האקדמי למשפט ולעסקים". הכל נעשה בחיוך ואהבה ועל כך המון המון המון תודה! אתם גדולים מהחיים!
תודה ענקית לצוות היקר של המשרד להגנת הסביבה שהפתיעו אותנו והגיעו לתת עבודה מכל הלב והנשמה!!!! היה כיף, מרגש ונעים לפגוש אתכם סוף סוף פנים מול פנים!
תודה לאמהות המקסימות שהגיעו להעביר שיעור חשוב לילדודס הקטנים ועזרו, גם הם בטיולים לכלבלבים.
כלללללל הכלבים בכלבייה זכו לצאת באותו היום מהכלובים (כ-200 כלבים), חלקם אפילו פעמיים! עשיתם להם את היום המאושר בחייהם- אי אפשר להסביר את השקט שהיה אחרי היום הזה בכלבייה, כשכולם חזרו לכלובים עייפים וכל כך מרוצים! באמת המון המון תודה!
אבל לא כולם חזרו לכלוב….כי ביום הזה הגיעו גם מאמצים טובים!
ביום האימוץ שלנו במכללה למנהל בראשון לציון, יצאו לגדול בבתים חמים ואוהבים עפרה הבובה ואריק המתוק. בהזדמנות זו נאמר תודה גדולה לכל לכל הסטודנטים במכללה למנהל שאירחו אותנו ולסטיב, האחד והיחיד, שתמיד עוזר לנו ומארגן עבור הזנבות שלנו ימי אימוץ לרוב.
במרפאה שלנו זכה ללכת הביתה דון המושלם ובכלבייה הצטרף לחגיגה חומי הקטן. 
2 אימוצים שהם ללא כל ספק הדבר הכי מדהים שנעשה ביום מאמצים טובים: זוג מקסים. שלהם כבר 3 כלבים, הגיעו לאמץ את פינקי המפקינז בן ה-8. כי כן, גם לכלבים מבוגרים מגיע להכיר אנשים טובים אחרי שננטשו באכזריות.
אבל מלכת המלכות, של יום מעשים טובים, היא ללא כל ספק מיכל המדהימה שהגיעה וטיילה עם הכלבים ובדקה ושאלה ואז פשוט התחברה והתאהבה לפינלנדיה. פינלנדיה החרדתית שלנו, שמחכה כבר 6 שנים ואף אחד לא מעיף אליה חצי מבט. בגיל 9 היא זכתה לחזור הביתה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
את היום המושלם הזה סגרנו עם הרצאה של המנכלית המושלמת שלנו, יעל ארקין, בבר האוטו. אנחנו רוצים להגיד תודה רבה לדניאלה פוזן ומייזי אלישווילי המקסימות מעמותת "רוח טובה" ותודה ענקית ליובל ושלו מהאוטו-בר שאירחו אותנו כמו בבית.
אל תחכו ליום מעשים טובים בשנה הבאה. תעשו את המעשה הטוב שלכם כבר מחר בבוקר. תציצו באלבום שלנו ותראו מי מחכה למאמצים הטובים שלו