24/11/2013

תגיות:
,,,,,,

ניני ונחמה. שתי מתוקות כחושות, עור ועצמות. נחמה, הדוברמנית היפהפיה, גופה מלא צלקות, כף רגלה מזוהמת, נמצאה שוכבת אבודה במטע זיתים בצפון. סבתא רות מיהרה לחלץ אותה משם ובעודה ממהרת אליה התקבלה עוד קריאה, ניני, הבובה. מבוהלת עד אימה לאחר שקצצו את אוזניה וזנבה. מתבוננת בעיניה העצובות נורא, מפחדת לגשת אל סבתא רות שבא להציל אותה. אבל עם מעט אוכל ועם הרעב הנורא, ניני נחלצת גם היא וביחד עם נחמה השתיים מגיעות למרפאה של ד"ר אורלי הררי.
מבדיקות שערכה להם ד"ר הררי, נחמה הדוברמנית, סובלת מתת תזונה ותת משקל. יש סימנים לפציעות ישנות וצלקות מרובות. הגוף מראה כי עברה התעללות והזנחה קשה. יש זיהום עמוק באחת מאצבעות רגל אחורית. היא על משככי כאבים, מקבל טיפול נגד הזיהום, הרבה מנוחה, מזון מזין וכמובן אהבה.
ניני הבובה, ככל הנראה עם קדחת קרציות. גם היא, גופה מספר סיפור חיים לא קל בכלל, הזנב והאוזניים שנחתכו באכזריות ועוד פצעים וצלקות שמכסים את כל הגוף.
שתי בובות, צעירות, כבנות שנה-שנתיים וכבר הספיקו להיחשף אל הרוע והאכזריות הקשה של בני האדם.
אנחנו מבקשים שתעזרו לנו לשקם את שתי המדהימות האלה. אנחנו מבקשים שתעזרו לנו בתרומות עבור עלויות הטיפול והאישפוז כדי שנוכל לתת להן את כל מה שיזדקקו לו על מנת שיוכלו להתאושש ולהתחזק ולהתחיל לחיות את החיים שמגיע להן!
לתרומות עבור ניני ונחמה, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור ניני ונחמה"https://www.letlive.org.il/donations או בטלפון 036241776 שלוחה 2. אנחנו נמשיך ונעדכן. תודה!