29/04/2017

תגיות:
,,

כלב שאומץ אחרי 8 שנים בכלוב

הגעת אלינו בגיל חצי שנה. ננטשת מבית, הייתי שובב מארץ השובבים ולמרות הקסם ושמחת החיים אף אחד לא רצה לאמץ אותך ואת כל הילדות שלך העברת בכלוב. והזמן עבר, עוד שנה..ועוד שנה..ושמחת החיים הלכה ונעלמה. מאות כלבים יצאו הביתה. כאלו שהגיעו לפנייך, כאלו שהגיעו הרבה הרבה אחרייך.
ואתה, יושב תמיד בישיבה זקופה צמוד לסורגים, לא מוכן לאבד תקווה, לא מוכן לקבל את העובדה שתבלה כאן חיים שלמים.
עשרות בני זוג היו לך בכלוב, תמיד שמרת עליהם מכל משמר, התכרבלת איתם בלילות קפואים, כמה בכית כשהם היו יוצאים לבתים חמים.
שמונה שנים ועשרות אלפי אנשים שעברו ליד הכלוב שלך וכאלו לא ראו אותך בכלל. התחלת להרגיש כמו מי שאינו נראה. הייאוש הנורא השתלט על העיניים הכל כך חכמות שלך, לא נותר אפילו ניצוץ אחד של שמחה.
עשרות אנשים הבטיחו להגיע לאמץ אותך, אבל רק זוג אחד מדהים במיוחד באמת הגיע לכלבייה לפגוש אותך ולהתחיל איתך תהליך של הכרות ואהבה.
אסי שלנו הלך אתמול הביתה אחרי 8 שנים (!!!!!!!!!!) בכלוב.
יוהאנה, אחת הנשים המקסימות שיצא לנו להכיר, סיפרה לנו שראתה את הפוסט על אסי והעיניים לא יכלו להשאר יבשות. כן, יש להם כבר 2 כלבים בבית והיא ידעה שלאמץ כלב שמחכה 8 שנים, כלב שלא מכיר חיים אחרים-זאת עכשיו השקעה. ביום הולדתה, יוהנה ביקשה מאמיר, בן זוגה, שזאת תהיה מתנת יום ההולדת שלה- להציל את אסי.
בחודשים האחרונים הם הגיעו לכלבייה לעבוד עם אסי והמאלפים שלנו, גל ודודי, גם הכלבים של אמיר ויוהאנה הגיעו להכיר את אסי.
ואתמול, רגע לפני יום העצמאות, ילד אחד אהוב במיוחד זכה בעצמאות לה הוא חיכה חיים שלמים.
אתמול, בליווי של דודי המאלף שלנו, יוהאנה- אסי נכנס לראשונה הביתה. עדיין מבולבל, עדין בודאי לא מבין את השינוי הגדול, עדיין מנסה למצוא את מקומו בחייו החדשים, עם עוד 2 כלבים..כן, יש עוד עבודה שאסי יצטרך לעשות בבית והמאלפים שלנו יהיו שם מתי שרק צריך.
אבל אתמול, לראשונה בחיו אחרי 88 שנים, אסי יצא מהכלוב לחיים האמיתים והלב לא מפסיק להתרגש, העיניים לא מפסיקות לדמוע והראש לא מצליח להאמין שאחרי כל כך הרבה שנים, נמצאו בעולם הזה שני אנשי נדירים, באמת נדירים, יוהאנה ואמיר, שהצילו את הילד האהוב שלנו והעניקו לו חיים. אסיסו שלנו אנחנו פשוט מאושרים!!!!!!!!!