29/06/2014

תגיות:
,,,,,,,

 
השבוע, במהלך פעילות של הלוחמים במסגרת מבצע "שובו בנים", ראו החיילים כלב אומלל שנפצע ככל הנראה מפגיעת מכונית, צולע על רגלו.
החיילים לא יכלו להישאר אדישים למראה הכלב הפצוע ומיד החליטו לטפל בו. הם עזרו לו וחבשו את רגלו , הכלבון מיד התמסר אליהם והלך יחד איתם למקום בטוח 
וכך במשך יומיים הם טיפלו בו סביב השעון. 
הם החליטו לקרוא לו רמבו. אחרי הכל הוא בהחלט גיבור. פצוע וכואב אך מחובק ומטופל, רמבו היה חלק מהם במשך יומיים.
אתמול, הם סוף סוף הצליחו ליצור איתנו קשר. בזכות פוסט בפייסבוק, בחור יקר בשם ישג נסע להביא את הרמבו מהמקום בו התארחו ופגש את האמבולנס שלנו בירושלים. רמבו הגיע למרפאה שלנו, שם עבר סדרת בדיקות ונמצא שאחת מרגליו מרוסקת. הוא מקבל כעת משככי כאבים וביום ראשון יראה אותו רופא מומחה על מנת להחליט על המשך הטיפול.
הסיפור הזה היה יכול להסתיים אחרת לגמרי. אנחנו חוזרים ואומרים לכם את המשפט: "האדישות הורגת" כי לצערנו מדי יום מגיעים אלינו בעלי חיים שאיש לא עצר בשבילם את סדר היום העמוס שלו- והם פשוט מגיעים ללא רוח חיים.
אלולא החיילים, רמבו יכל לדמם למוות. הוא יכל לשכב ללא יכולת לזוז בחום הזה ולמות בכאבי תופת, מהתייבשות. ישנם הרבה תסריטים קשים שהיו יכלו לעבור על רמבו- אבל בזכות החיילים רמבו נשאר בחיים. בזכות החיילים רמבו קיבל טיפול בזמן וזכה בחיים.
החיילים האלה הם הגאווה שלנו והם צריכים להיות לדוגמא ומופת לכל אזרח במדינת ישראל. לשמור על האזרחים שחיים כאן אבל לא לשכוח, לא להישאר אדיש, גם לבעלי החיים שחיים איתנו כאן. הם חווים איתנו את החום הנורא, הם כמונו מוצאים עצמם בסטטיסטיקות הכואבות של תאונות הדרכים, הם כמונו, במצב של חולשה וחוסר אונים-צריכים שמישהו יעצור הכל ויעזור להם.
אנחנו שולחים מכאן תודה ענקית לצוות לוחמי גבעתי האדירים שהצילו חיים. תשמרו על עצמכם שם והלוואי ותצליחו להחזיר הביתה את החטופים.
אנחנו מאחלים לכולכם שבת שלום.
לתרומות עבור הטיפול ברמבו, יש לציין בהערות שהתרומה היא "עבור רמבו" https://www.letlive.org.il/donations
ניתן גם להשאיר לנו טלפון בפרטי וניצור אתכם קשר בהקדם. תודה.
נמשיך ונעדכן על רמבו כאן