08/12/2013

תגיות:
,,,,

 לפני משהו כמו שנתיים, עשתה אמא של הדר את כל הדרך מחיפה, כדי לאמץ כלבה קטנה ומתוקה שחלק מהמעיים שלה הוסרו. אמא דלית לא נרתעה, קראה את הסיפור הכואב ומיהרה לפתוח את ביתה עבור הקטנה.
השבוע, עשו דלית והדר שוב את כל הדרך מחיפה אלינו, על מנת לתרום עבור הכלבים והחתולים שלנו את כספי הבת מצווה שקיבלה הדר ליום הולדתה! הילדה המדהימה הזאת, הגיעה במיוחד להעביר לנו ולעוד עמותות למען בעלי החיים את תרומתה!
רק השבוע אסר משרד החינוך על גארי יורופסקי, להעביר את הרצאותיו בבתי ספר ברחבי הארץ. הוא אסר על האיש שמשמיע את קולם של בעלי החיים, להגיע ולספר לדור הצעיר שלנו, את האמת הכואבת. כמה עצוב ומתסכל לדעת שהמקום בו ילדינו יכולים לקבל ערכים לחמלה, רואה בהרצאה חשובה כזו מיותרת.
כנראה שאת העולם הזה נשנה רק כיחידים, כאורות קטנים שמתקבצים לאור חזק ואיתן. 
ילדה מדהימה כמו הדר קיבלה את החינוך המצויין שלה בבית והלב שלה נפתח למען בעלי החיים שזקוקים לכך אחד מאתנו בעולם הזה.
הדר היקרה, המעשה שעשית הוא מופת ודוגמא לכל אזרח במדינה שלנו. הרגישות והנתינה העצומה שלך היא מופלאה ומרגשת ואנו יכולים רק לקוות שהדור שלך ינהג פה בבעלי החיים אחרת! את מקסימה והעובדה שחשבת על חסרי הישע לפני עצמך היא גדולה של אנשים מיוחדים במינם!
אנחנו מאחלים לך שתזכי תמיד לקבל אהבה נקייה וטהורה מהאחר, שתזכי תמיד להערכה ואהבה, שתזכי להגשים את כל חלומותייך ותמיד תהיי מוקפת באהבה ונתינה! היה לנו לכבוד להכיר אותך ואת אימך! שולחים מכאן חיבוק גדול וכמובן הרבה הרבה מזל טוב ️ 
שתהייה לכולכם שבת שלום.