26/02/2020

תגיות:
,,

לכבוד הולנטייו, קיבלנו ד"ש סופר מרגש, שיכול ללמד את כולנו על מה זאת אהבה. אהבה אמיתית מכל הלב!
לפני 4 שנים, גיזמו נמצא עם חבלת ראש חמורה. גיזמו נאסף מהרחוב עם ראש פתוח לגמרי. סיכויי לשרוד היו קלושים…אבל במרפאה של ״דר אלון שיינר-המרכז הרפואי לחיות״ עושים פלאים והכירורג המומחה ד"ר רותם יוסף, הצליח לנתח את הראש הקטן ולהחזיר אותו להיות מושלם!

משפחת רביד המהממת אימצה אותו, תקראו מה שהיא כתבה על הגיזמו ותזילו דמעות של אהבה:

"חשבנו שיהיה לך נחמד לדעת איזה חתול גדול וחזק ויפה גיזמו היום. הוא שוקל 6.05 ק"ג (הכל שרירים 😉 )

לגיזמו תמיד היה תיאבון עצום ולצערי להרבה זמן היה לו שלשול. הוא לא עלה במשקל ונשאר קטן מאוד עד שהיה כמעט בן שנה.
כשהיה כבן חצי שנה הוא התאושש במידה מסוימת, אבל זמן קצר אחר כך מצאתי פצעים בראשו ושוב הוא חטף שלשול, ושוב הוא התאושש במידה מסוימת לאחר שהטיפול נגמר.

המשבר הבא היה קשה: הוא לא אכל ולא שתה כלל ונכנס לאדישות. הוא קיבל נוזלים על ידי עירוי ואחרי כמה ימים הוא התחיל לשתות ולאכול חתיכות קטנטנות, מאוד מאוד לאט. ואז פתאום הוא התחיל לאכול טונות של חזה עוף עם אורז. בישלתי לו מדי יום חזה עוף שלם לחתול הקטן הזה, והוא עלה במשקל וגדל. בשלב זה עדיין לא הייתה אבחנה או טיפול למה באמת הבעיה שלו, אבל הוא הבריא והיה מוכן לחיסון נגד כלבת ולנסיעות – עברנו לגור בשוויץ באוקטובר 2017.

באפריל 2018 גיזמו התחיל שוב להתקשות באכילה ושתייה. באוגוסט זה החמיר והיה לו דם בשתן. הווטרינרים חשבו שמדובר ב"ציסטיטיס אידיופטית„ בגלל סטרס מכיוון שביוני הצטרפה חתולה צעירה שלישית לגור איתנו.

בסוף אוקטובר 2018 הוא היה חולה קשה ואושפז בבית החולים הווטרינרי באוניברסיטת ציריך. בידי ד“ר Peter Kook גיזמו החלים היטב. לבסוף הייתה אבחנה וטיפול נכונים: אי ספיקת לבלב אקסוקרינית עם מחסור B12 משני.
מאז גיזמו מקבל קובאלמין (זריקות בהתחלה, ובהמשך דרך הפה באמצעות „COBALAPLEX") בתוספת החלפת אנזימי הלבלב LYPEX. הוא מרגיש טוב והולך לבדיקות דם כל כמה חודשים.

גיזמו חי איתנו בשוויץ באושר ועם אחיו גיורא מרמת גן (הם בני אותו הגיל) ושנפסלי הצעירה הנמרה האדומה היפה ועוד חמישה חתולים
לגיזמו (ולי ולגיורא) מזל גדול שחייו המתוקים ניצלו על יד ד"ר רותם יוסף אז ועל ידי ד"ר פיטר קוק עכשיו".