22/10/2019

תגיות:
,,

בחודש ינואר 2013 סימבה ננטש בכלבייה. ג'ינג'י משגע, עם עיניים עצובות ואוזניים מבולבלות שלא הבין איך אחרי 3 שנים שהיה חלק ממשפחה, ננטש לכלוב הקר.
מהרגע הראשון שהג'ינג'י הזה הגיע התאהבנו בו. האף הארוך בעולם, האוזן שתמיד נמצאת בהקשב, כמויות האהבה הבלתי נגמרות שהג'ינג'י הזה חילק.
כמעט 7 שנים עברו ואף אחד לא אימוץ את סימבה. במהלך 7 השנים האלה, הוא 3 פעמים הוכש על ידי נחש והפצוף המתוק הזה התנפח למימדי ענק. 3 פעמים (!) שהוא הגן על כל חבריו מפני נחש שהיה יכול להרוג את כולם.
כלב שכולו אהבה. כלב שמאז שננטש לא הצליח לתקן את הלב. העיניים תמיד היו עם כאב עמוק, האף היה נדחף תמיד בין הסורגים, מתחנן לעוד ועוד ליטופים.מאות פוסטים שלו עלו כאן בפייסבוק ובאינסטגרם. הוא כיכב בתכניות טלויזיה ומדורי אימוץ בעיתונים- אבל 7 שנים שאיש לא הגיע לאמץ כזה ג'ינג'י מדהים.סימבה שהגיע אלינו בן 3 כבר אוטוטו בן 10!

רעות המהממממממממת ראתה בפייסבוק תמונה של סימבה ומיד כתבה לנו. היא חששה שהדירה התל אביבית שלה לא תתאים לכלב גדול. היא השתכנעה מהר מאוד, שהדירה שלה, בטוח- הרבה יותר גדולה מהכלוב שבו סימבה חי שנים ארוכות.השבוע רעות הגיעה אלינו וכמובן שהיתה התאהבות ממבט ראשון (איך אפשר שלא).
והילד האהוב שלנו, שחיכה כל כך הרבה שנים מיותרות, בסך הכל כמה ימים בבית וכבר מאוהב באמא החדשה שלו עד מעל לראש.התמונות שמגיעו מהבית עמוסות בחיוכים. כן, הוא עדיין מבולבל, זה עדיין חדש ועמוס בקולות, ריחות, אנשים חדשים. אבל אנחנו מלווים את רעות בהערצה וקנאה גדולה שזכתה לאמץ כזה ג'ינג'י של אהבה.
תודה רעות!!!!!!!!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️👑