16/10/2019

תגיות:
,,

סליחה ילדים יפים שלנו. סליחה שאנחנו בני האדם כאלה שטחיים, מתנשאים, צבועים וביקורתיים ואתם משלמים על כך סגורים אצלנו בכלוב כל כך הרבה שנים.

סליחה כפיר, תולי, רופי, ווילי על ההתעללות הנוראית שעברתם,, האוזנים המתוקות שנחתכו ביחד, החבל שהיה מהודק על הצוואר. במקום שיזכו להתחלה חדשה, במקום להיות בבית שירפא את הצלקות אתם סופרים בכלוב שנים ארוכות.

סליחה מריין, בייל, יפעת ועוד עשרות חתולים עיוורים. תאי,ג'סטה, ברדדוגו, פורצ'ן ועוד עשרות כלבים על 3 רגליים, אתם כולכם כל כך מקסימים ורק בגלל מראה חיצוני בכם לא בוחרים..

סליחה מטינה ועומר שנחשבים לכלבים מגזע "מסוכן" ובלי להכיר אתכם מוותרים על האהבה העצומה שלכם.

סליחה מרוני, יאנה, דרור, נפטון ועוד רשימה ארוכה ולא נגמרת של כלבים שהגיעו אלינו בתור גורים כי מישהו לא עיקר את הכלבה שלו. גורים שגדלים כבר שנים בכלוב ואיש לא בוחר בהם, כי הם מעולם לא היו בבית ולא מכירים חיים מחוץ לכלוב.

סליחה מיסמין היפהפיה, שבני האדם הכניסו אותך לתוך המעגל האין סופי של הנטישות. בחרו בך בזכות היופי שלך, נטשו אותך כבר פעמיים ואז פיתחת חרדת נטישה שתוקעת אותך כבר שנים בכלבייה.

סליחה מניקיטה ש-10 שנים חיה בתת תנאים, גולד הגולדן בן ה-13, אלסקו, לילי, סימבה, צ'ארלי ועוד סבים וסבתות מדהימים, כל כך טובים. סליחה על ההתעללות האכזרית שעברתם בזמן הנטישה ועל המאמצים שמגיעים לכלבייה ואפילו לא טורחים להביט לרגע ולבדוק אופציה לאהבה..כי הם לא רוצים את כאב הלב מכם בפרידה אבל לא חושבים לרגע על הכאב שלכם למות בכלבייה.

סליחה משחורי, לולה, פיט, טייגר, טיגה, כלבים וחתולים שחורים, כלבים מנומרים, לא בוחרים אתכם בגלל שאין לכם פרווה לבנה וטהורה. לא טורחים להכיר אתכם כי אתם לא מצטלמים טוב לאינסטגרם ולא תביאו אלפי לייקים וכנראה שזאת המטרה.

סליחה מאריק שחולה באפילפסיה, ליאו שיש לו אלרגיות בעור, בנצי שיש לו פעילות יתר של תת בלוטת התריס, בובה והסכרת, שובל והלישמניה, כלבים שזקוקים לטיפול של תרופה/זריקה ביום. כלבים שצריכים להיות הראשונים לצאת מהכלוב כדי להרגיש יותר טוב. כלבים שחייבים בית כדי לחיות חיים בריאים, הולכים ונחלשים לנו מול העיניים ולא נמצא בישראל מציל.

סליחה שאנחנו בוחנים אתכם דרך העינים המעוותות שלנו, בוחרים לאמץ אתכם כאילו בחרנו עוד פריט הביתה ומשליכים אתכם כאלו זרקנו עוד פריט מהבית.

סליחה שאין לנו את הלב הנקי והטהור שלכם שמקבל אותנו, כמו שאנחנו, למרות כל הזוועות שאנחנו מעוללים לכם ולסביבה שלנו. נוטשים אתכם, סוחרים בכם, מכים, שורפים, מתעלמים מכם. ואתם תתנו את כל כולכם בשביל אהבה. כמה שיש לנו ללמוד מכם על אהבה. כמה שיש לנו ללמוד מכם, על המשמעות האמיתית של המילה סליחה.