31/03/2019

תגיות:
,,

הוא הגיע אלינו בגיל חודשיים. גור קטן ומתוק שהמזל לא האיר לו פנים והוא לא אומץ..והזמן המשיך וזז והגורון המתוק הזה מצא עצמו גדל בכלוב. מוקף בעוד זנבות, מקבל אהבה מצוות הכלבייה אבל לא נחשף מספיק לחיים שבחוץ- לאנשים ולקולות והפחדים התחילו להצטבר בכמויות.
מגורון שמח ועליז הוא הפך לכלב פחדן. אם עברתם ליד הכלוב שלו..קרוב לודאי שבכלל לא ראיתם אותו כי התחבא בקצה הכלוב.
למזלו, אם אפשר לקרוא לזה ככה, היה מוקף בעוד חסר מזל פחדנים- יחד הם מעבירים, שנים על גבי שנים, כלבים בלתי נראים.
המאלפים שלנו משקיעים בהם בלי סוף. דואגים כמה שיותר לצאת איתם מהכלוב. דואגים לחשוף אותם לכמה שיותר מתנדבים שמגיעים. מנסים בכל דרך לרכך את הפחדים..אבל כל חזרה לכלוב היא כמו להתחיל הכל מחדש.
4 שנים שדרור חיכה. 4 שנים שהאוזניים המתוקות האלה התכווצו בכל פעם שהגשם היכה בחוזקה. 4 שנים שהגוף התכווץ והעיינים פחדו לבקש- תוציאו אותי מכאן ותגנו עליי בבית חם!
יוראי, ראה לפני מספר שבועות, פוסט אחד על דרורי. פוסט אחד מיני רבים שהעלנו כאן ב-4 השנים האחרונות. יוראי הגיע לכלבייה להכיר את דרורי ודרורי, כצפוי, מאוד פחד מיוראי וממש לא הראה כל כוונה להתחבר לאיש היקר הזה שהגיע להציל נפש אבודה.
אבל יוראי לא ויתר לדרורי והיה נוסע מתל אביב לכלבייה, כדי שדרורי יכיר אותו. כדי שדרורי יתחיל להאמין בו. כדי שדרורי יוכל לצאת מכאן ולהתחיל לחיות, אחרי שנים ארוכות וקשות.
השבוע זה קרה. השבוע דרורי עזב את הכלבייה ולראשונה בחייו (!!!) הגיע הביתה.
תודה יוראי שלא ויתרת. תודה שלא נבהלת. תודה על הסבלנות, ההשקעה, ההקשבה. תודה שאיפשרת לדרורי שלנו להיוולד מחדש ❤️

ואתם, אם אתם דומעים ביחד איתנו מהאימוץ המרגש הזה, תגיעו אלינו מחר לבית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות, להכיר את חבריו של דרורי לכלוב מזה 4 שנים, שעדיין מחכים ליוראי שלהם..