28/10/2018

תגיות:
,,

אומרים על כלבים שהם הייצורים הכי נאמנים בעולם. למרות הנאמנות הטוטאלית שלהם, זה מדהים, כל פעם מחדש, איך בני האדם מזלזלים בנאמנות המופלאה הזאת ומשחקים בחייהם כאלו היו בובות.

חומי הגיע אלינו בגיל 12 אחרי שנדרס וננטש. עבר שתי אומנות ובגיל 15 מצא עצמו שוב בכלוב- גמור.
גם סאן הגיע אלינו אחרי שנדרס- בגיל 11. גם הוא יצא לאומנה ושוב אחרי תקופה, מצא עצמו חזרה בכלוב.

חומי וסאן. חזרו לכלוב בערך באותה תקופה. המעבר מבית לכלוב ושוב לבית ושוב לכלוב פגע בהם קשות. הם נמצאו בסכנה ממשית לחייהם, הנפש העדינה נתנה אותות לגוף, שאת הסיוט הזה, היא לא יכולה יותר לשאת. הם הלכו ודעכו בכלוב.

אף אחד כמובן לא רצה לאמץ אותם- "כי הם זקנים וכמה זמן כבר יישאר לנו להיות איתם". דנה ונילי לא חשבו על עצמן. הן ידעו שלא חשוב כמה זמן נשאר לסאן וחומי לחיות- אסור שהזמן הזה יתבזבז בכלוב.
לנילי יש כבר שני כלבים בבית. לדנה יש שלושה. נילי הגיעה להציל את חייו של חומי, דנה הגיעה להציל את חייו של סאן. ואתמול, כשהסופה השתוללה בחוץ והעמסנו, בדמעות, לכלבים שבכלובים עוד ועוד שמיכות- קיבלנו מכל אחת מהן תמונה מהבית. ואי אפשר לתאר כמה שהלב פעם בחוזקה, לדעת ששני הילדים האהובים האלה, מוגנים, מתפנקים, בליל סערה, בבתים מלאים באהבה.

חיממתן לנו את הלב דנה ונילי היקרות ופשוט רצינו להגיד תודה גדולה ולשלוח מכאן חיבוק גדול, לכל אחת מכן, על שהצלתן את חייהם של שני כלבים אהובים.

לפני שיהיה קר מדי, גשום מדי ועצוב מדי- תגיעו השבת לאמץ את הכלבים והחתולים המבוגרים שלנו שמחכים לבית חם!