17/10/2018

תגיות:
,,

 

בדיוק לפני שנה, אפי הוחרם מבית במצב נוראי. עמוס בקרציות שהובילו לקדחת קרציות קשה ונושא בגופו את מחלת הלישמניה הארורה. תוכלו לראות כאן איך הגיע אלינו. הוא טופל במשך זמן רב במרפאה של ד"ר שיינר וכשהתחזק והתאושש ובית לא נמצא- אפי עבר לכלבייה.

עדיין נושא בגופו את מחלת הלישמנייה הוא כמובן התקשה למצוא בית למרות שהוא כלב מושלם. מרעיף אהבה על כולם, מסתדר ואוהב את כולם, אוהב לשחק, סופר נאמן ומתפנק- מושלם כבר אמרנו?
הלישמניה עוברת באמצעות זבוב החול. מה שאומר, שאפי לא יכול להדביק אף אחד והוא צריך לקבל כדור ביום כדי להישאר בריא וחזק. לא מסובך נכון?
אבל כשמאמצים שומעים שכלב צריך טיפול, גם אם הוא הקטן ביותר- הם מיד נרתעים. ואפי חיכה..מתחנן לאהבה..ואז הגיעה מריה המדהימה. מריה, בניגוד לרוב האנשים, חיפשה לאמץ כלב גדול.
מריה, בניגוד לרב האנשים, לא התרגשה מכדור אחד ביום. ברגע שהוציאה את אפי מהכלוב וזה כיסה את כל כולה באהבה- מריה ידעה שהאפי חוזר הביתה איתה.
מאז חלפה חצי שנה. את אפי ומריה אפשר לראות מסתובבים ברחבי העיר- מאוהבים! אפי נראה מליון דולר. מסתובב גאה עם פרווה בוהקת וחיוך תמידי, משחק עם כולם בגינות הכלבים ומתרוצץ מאושר בחוף הים. הכלב הכי בריא בעולם!
השבוע אפי חגג יום הולדת 5 ואנחנו שולחים לו מכאן מלא אהבה ומאחלים לך ילדון, שרק תמשיך להיות מאושר עם האמא המושלמת שזכית בה, לעוד שנים ארוכות.