12/09/2018

תגיות:
,,

סיכום השנה שלנו: בזכותכם, השנה, בתוך ים של נטישות, חילוצים ומראות קשים, הצלחנו להעלות גם חיוך גדול הרבה מאוד פעמים. השנה, ריגשתם אותנו כשעשיתם מקום בלב והענקתם חיים חדשים לכלבתולים שהכי היו זקוקים.
זוהי רשימה חלקית בלבד של האימוצים שריגשו אותנו השנה במיוחד:

אחרי שנים ארוכות של המתנה, כשהיא כבר בת 10 והוא בן 7, הזוג שמעולם לא נפרד, זכה לצאת לבית אצל אישה מדהימה, שהיא עבורונו אשת השנה: הדס שאימצה לביתה את עלמה וג'ק אחרי 4 שנים בכלוב.
למרות שבביתם כבר מתגורר לו כלבלב, ויש להם גם צמד חתולים, שני ויואב בחרו השנה להציל את אצ'י שלנו שחיכה בכלוב 5 שנים ובגיל 10 הוא חזר להיות גורון בבית המושלם בלקסיקון.
שלומי, המתנדב המהממממם, שלנו, צפה במוקה האמסטפית העלק מסוכנת, מחכה בכלוב 5 שנים..הולכת ודועכת. השנה, היא חזרה לחייך בלי סוף, כששלומי אימץ אותה הביתה והאהבה מאז פורחת בלי גבולות.
אחרי שנתיים, שלוש וארבע שנים ארוכות, יצאו השנה לחופשי גם: צ'אבי הסופגנייה הכי מתוקה בכלבייה, מזל מזליקה המהממת, טוסלי המנומשת המתוקה, סנפירה שזכתה באמא יערה המהממת, ג'ק אהוב האהובים השתחרר מהכלוב לזוג הורים מקסימים ופטר החתולון שחיכה מאז שהיה גור קטן רק בגלל שהוא שחור-זכה אחרי שנים, בבית בו הוא מפיץ כל כך הרבה אור.

השנה הגעתם לאמץ בעיניים עצומות ואפשרתם לכלבים ולחתולים שלא נראים "כמו כולם" להגיע לבית חם. שבח המלכה שבביתה כבר שני כלבלבות נהדרות, מצאה מקום בלב להעניק גם ללגו, הכלב על ה-3 רגליים, בית אוהב עד השמיים. גם סנדי שמתהלכת בלי בעיה על 3 זכתה באמא מהאגדות. ריקי טיקי הכלבלב שיש לו רגל אחת קצרה, שסק החתולון עם העיוורון, רקסי החתולון על ה-3 רגליים, קינמון החתולון שחסרה לו עין אחת, צופי חתלתולונת על 3 רגליים, ספארו הכלבלב על ה-3 רגליים, אריה הפקינז העיוור, ניצן הכלב הכי נוצץ בעולם, שחסרה לו גם עין וגם רגל אחת, ביג פוט הכלבלב על ה-3 רגליים, לימבו החתולון העיוור, פשמינה החתולונת העיוורת, הם כולם יצאו לבתים, לא פחות ממושלמים.

בלי לחשב כמה זמן נשאר בידיעה שהמטרה היא להפיק מהזמן, את הכי טוב שאפשר, שורה ארוכה של מלאכים הגיעו השנה ופתחו את הלב לכלבים המבוגרים שלנו: ברק היקר שאימוץ את לואי המושלם, אלכסיי המקסים שאימוץ את רוקי הרועה הכי חתיך בעיר, סיקס היפהפיה אומצה לדירת שותפים מושלמת, מיני הקטן והמתוק, מתנה הפיצפונת, טושה היפהפיה, משפחת לוי שאימצה את מונה הנסיכה, ריצ'י הריצ'בק המושלם בעולם ומייקי הממתק הקטן.

בידיעה שהחיים בכלוב עלולים לפגוע בבריאותם, ריגשתם אותנו השנה עד דמעות, כשבחרתם לאמץ את הכלבים שזקוקים לטיפול רפואי. טליה המלכה, אימצה לביתה את אסי הפיטבול שלנו שיש לו גידול בגרון. לאסי נותרו "מספר חודשים לחיות" הוא כבר סוגר שנה של אהבה וחיוכים, מה שבכלוב היה עולה לו בבריאות..טומיקה המהממת, אימצה את אלטון היפיוף שסובל מאפילפסיה. האהבה שלה מרפאה אותו לאורך כל השנה. תמר, לא חשבה פעמיים ואימצה לביתה העמוס זנבות את לבנדר, הכלבלבונת שחסר לה חלק מהמעי ולכן זקוקה לתרופות ואוכל רפואי.

השנה הרחבתם את הלב כשהבנתם שלא משנה כמה הדירה קטנה- תמיד יש בלב מקום לאהבה והגעתם לאמץ אצלנו כלבים וחתולים בזוגות! לילה ולבנונה, קרח ושלוק, פרא וזיקית, פודינג ובודה, דמקה ובזוקה, אלעד ושפיצר, פרנק וחנה, פרח וג'ינג', פונץ' ובילי, גרף ותפוז זכו להישאר יחד מאושרים, זוגות זוגות, בבתים מדהימים.

בסבלנות וים של אהבה, איפשרתם לכלבים הפחדנים שלנו לזכות סוף סוף באהבה. הגעתם לכמה מפגשים איתם, השקעתם ונתתם את כל כולכם כדי שזה יצליח- וזה הצליח לבר המהממת, מוניקה האהובה, תקווה הקטנה, טינקרבל היפהפיה, קמילה המרגשת, קוקי המצחיקה, סקולי הנסיך ובארי אהוב האהובים.

תרמתם עבורם ועזרתם לנו למצוא בתים מושלמים: לניסים המשגע, אפי הדוברמן המושלם בעולם, בול הפיטבול המהמם, ברודי הנסיך, כרמן הבובה, לביבה הסוכרייה, ליזי המהממת, מיכלי המקסימה, פיתה המתוקה.

שולחים מכאן חיבוק גדול לכל המאמצים המדהימים שפגשנו השנה ומזכירים לכל מי שעדיין לא הגיע לרגש ולהתרגש איתנו- בית המחסה שלנו בכניסה לכפר רות פתוח לאורך כל החג, למעלה מ-200 כלבים וחתולים מחכים לפתוח אתכם שנה טובה מלאה, עמוסה באימוצים מרגשים!